Kolejna konwersja Panamery - Porsche Panamera
Panamera stała się ostatnio oczkiem w głowie niemieckich firm tuningowych. Tym razem, udoskonaleniem luksusowego Porsche a la coupe zajął się Rennsport Müller.
Specjaliści niemieckiej firmy uatrakcyjnili wygląd zewnętrzny Panamery, fundując jej wieloramienne felgi o średnicy aż 22 cali. Potężne obręcze zaopatrzono w sportowe ogumienie o rozmiarze 265/30 R22 z przodu i 305/25 R22, a całość wyceniono na 4.900 € (19.373 zł).
Znacznie więcej modyfikacji znajdziemy pod karoserią, a dokładnie pod przednią klapą. 4,8-litrowy motor V8 napędzający Panamerę w wersji 4S został „podkręcony” do 425 KM oraz 535 Nm, co oznacza, że generuje 25 KM i 35 Nm więcej niż po wyjeździe z fabryki Porsche.
Wzrost mocy i momentu obrotowego nie wziął się oczywiście znikąd. Uzyskano go, dzięki zainstalowaniu pakietu ulepszeń oprogramowania silnika. Pakiet ten kosztuje 990 € (3.914 zł), z kolei sportowy układ wydechowy – 590 € (2.333 zł). Moduł obniżający zawieszenie o 40 mm wyceniono natomiast na 390 € (1.542 zł).
Jak poinformował Rennsport Müller, do pakietu tuningowego dla Panamery dołączą w późniejszym czasie modernizacje kabiny pasażerskiej.