Kia Soul w wersji... YouTube - dla melomanów?
Już dziś odbędzie się pierwszy festiwal YouTube Music Awards (YTMA). Oficjalnym sponsorem tej nietypowej imprezy będzie Kia i z tej okazji koreański producent postanowił stworzyć specjalną wersję modelu Soul. Jak nietrudno się domyślić, nawiązuje ona do serwisu YouTube.
Auto zostało stworzone we współpracy ze studiem Lux Motorwerks oraz magazynem RIDES. Jak widać na zdjęciu, tematem przewodnim jest serwis YouTube, co podkreślają liczne naklejki oraz biało czerwone barwy. Niestety nie widać wnętrza, ale producent wspomina o bezprzewodowej klawiaturze umiejscowionej w tylnym podłokietniku oraz kamerce internetowej w rozdzielczości HD do nagrywania filmów.
Producent nie zapomniał również o zestawie iPadów Mini oraz Macu Mini z dostępem do szybkiego Hot Spotu WiFi. Zwieńczeniem całości są ogromne felgi polakierowane na czerwono z oponami o bardzo niskim profilu. Festiwal YouTube Music Awards odbędzie się dziś w Nowym Jorku zaś transmisja będzie nadawana oczywiście w serwisie YouTube.