Kawasaki Z750R - nowość na 2011 rok
Zieloni pokazali najnowszego naked-bike'a, model Z750R, który ma być konkurencją dla Yamahy FZ8 czy Triumpha Street Triple.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Zieloni pokazali najnowszego naked-bike'a, model Z750R, który ma być konkurencją dla Yamahy FZ8 czy Triumpha Street Triple.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Podstawowe zmiany dotyczą zawieszenia, któremu w modelu <b>Z750</b> zarzucano zbytnią miękkość: <b><strong>Kawasaki</strong></b> otrzymało nowy, częściowo regulowany widelec USD 41 mm oraz mocniejszy amortyzator gazowy , oba z regulacją dobicia i odbicia. Montowane radialnie 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe z czterema klockami hamulcowymi, przypadającymi na jeden zacisk firmy <b>Nissin</b>, znane są z obecnego na rynku <a href="http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/kawasaki-zx6r-byc-jak-lascorz,art48.html"><b>motocykla ZX-6R</b></a>. Do tego dodano przewody hamulcowe w stalowym oplocie i cieńszą przednią tarczę hamulcową. <b><strong>Motocykl</strong></b> otrzymał wydech 4-w-1, a jego aluminiowy wahacz wpłynąć miał na zredukowanie wagi, która jednak w porównaniu z konkurencyjnymi <b>bike</b>'ami nie jest mała i wynosi<b> 226 kg</b>. By podkreślić sportowy charakter <b>nakeda</b>, <b><strong>Kawasaki</strong></b> zastosowało nowe, agresywne i kanciaste linie owiewek, niewielkie kierunkowskazy oraz zegary łączące tradycję z nowoczesnością – obrotomierz jest analogowy, podczas gdy na pomarańczowym ekranie <b>LCD</b> umieszczono prędkościomierz, licznik przebiegu, wskaźnik temperatury płynu chłodniczego, wskaźnik poziomu paliwa oraz zegar. Rzędowy silnik o pojemności <b>748 ccm </b>generuje <b>moc maksymalną 105 KM</b> przy 10 500 obr./min, a jego maksymalny moment obrotowy to 78 Nm przy 8300 obr./min.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<b><strong>Kawasaki Z750R</strong></b> będzie dostępny w kolorach<b> zielono-czarnym</b> (Candy Lime Green/Ebony) i <b>matowym czarnym</b> (Ebony). <br />
</p>
Iza Prochal