Kaski Scorpion - co można zareklamować biustem?
Nie od dziś wiadomo, że biust może reklamować wszystko - nawet płytki PCV. Truizmem będzie także stwierdzenie, że doskonale nadaje się on do reklamowania motocykli i akcesoriów motocyklowych, którymi wciąż w dużej mierze interesują się głównie mężczyźni. Podobnie jak i rzeczonym elementem anatomicznym.
<p style="text-align: justify;">
<span class="wstepniak">Nie od dziś wiadomo, że biust może reklamować wszystko - nawet płytki PCV. Truizmem będzie także stwierdzenie, że doskonale nadaje się on do reklamowania motocykli i akcesoriów motocyklowych, którymi wciąż w dużej mierze interesują się głównie mężczyźni. Podobnie jak i rzeczonym elementem anatomicznym.</span></p>
<p style="text-align: justify;">
<br />
<strong>Scorpion </strong>opatentował unikalną technologię pompowanych poduszek policzkowych <strong>Airfit(R)</strong>, dzięki której <strong>kask </strong>idealnie dopasowuje się do kształtu głowy. Rozwiązanie to zostało także wykorzystane w przypadku nowości <strong>Scorpiona</strong> - modelu <strong>Exo-1000</strong> (type E11) <strong>Air Pulse</strong> oraz dostępnej już na rynku skorupy <strong>Air Spring</strong>. Jako że kaski te dostępne są na rynku europejskim, Francuzi natychmiast wykonali reklamę skorup marki. Jest ona jednocześnie swoistym prztyczkiem w nos dla wszystkich tych, którzy są za <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/ze-swiata/widoczny-motocyklista-sposob-francuski,art412.html">wprowadzeniem obowiązkowych <strong>kamizelek odblaskowych</strong> we Francji</a>, i uszczęśliwianiem tamtejszych motocyklistów zaostrzonymi normami bezpieczeństwa. Z właściwym sobie poczuciem humoru porównano system Airfit do tej części kobiecego ciała, o której podobno najczęściej myśli statystyczny motocyklista. Zdaniem twórców reklamy rzuca się ona także w oczy bardziej niż najbardziej fluorescencyjne malowanie kasku czy <a href="http://www.motogen.pl/artykuly/porady/odblaskowe-ubrania-motocyklowe-koniecznosc-czy-fanaberia,art58.html"><strong>odzież odblaskowa</strong></a>.</p>
<p style="text-align: justify;">
<br />
,,Najlepsze zabezpieczenie jest fluorescencyjne i napompowane" oraz ,,Naciśnij, jest napompowane" głoszą napisy towarzyszące zdjęciom hojnie obdarzonych przez naturę modelek, ubranych w <strong>kaski Scorpion</strong> i niewiele więcej. Zapewne feministki nie będą zachwycone, zarzucając twórcom uprzedmiotowienie kobiecego ciała. My jesteśmy ciekawi, czy zgodzicie się z nimi, czy uważacie może, że granice dobrego smaku nie zostały przekroczone, a ciekawe skojarzenie zaakcentowano właściwie.</p>
Iza Prochal