Jeszcze lepsza w terenie - BMW G650GS Sertao
Zwinny i przystępny cenowo 650GS stanowi przepustkę do ekskluzywnego świata motocykli BMW. Co ważne, bawarski jednoślad doskonale czuje się w mieście, na trasie i w lekkim terenie.
Teraz BMW zaprezentowało wariant G650GS Sertão, który wyróżnia się zwiększonymi możliwościami terenowymi.
Motocykl współdzieli nazwę z suchym, rozległym płaskowyżem w północno-wschodniej części Brazylii. W takich warunkach niemieckie enduro będzie czuło się najlepiej. Od zwykłego G650GS wersja Sertão różni się przede wszystkim zawieszeniem o skoku powiększonym do 210mm. W przypadku standardowego modelu widelec ma skok 170 mm, natomiast wahacz – 165 mm.
Na luźnych nawierzchniach kierowca odczuje również zwiększenie rozstawu osi z 1477 do 1484 mm. Zaprocentuje to stabilnością w trakcie jazdy na wprost oraz spokojniejszymi reakcjami podczas pokonywania zakrętów na granicy przyczepności.
Cechami szczególnymi modelu Sertão są również szprychowe koła, ochraniacze dłoni kierowcy, aluminiowa osłona silnika oraz wyższa owiewka.
Na liście opcjonalnego wyposażenia znalazły się podgrzewane manetki, gmole, ABS z wyłącznikiem oraz kanapa o wysokości zwiększonej z 860 do 900 mm.
Motocykl jest napędzany przez jednocylindrowy silnik o pojemności 652 ccm. Maksymalne 48 KM przy 6500 obr./min. oraz 60 Nm przy 5000 obr./min. pozwolą na dynamiczną jazdę, która w razie potrzeby może odbywać się w tempie 170 km/h.
BMW G650GS Sertão będzie dostępna w biało-niebieskim malowaniu. Cennik oraz czas wprowadzenia do salonów sprzedaży nie zostały jeszcze ujawnione.