Japoński crossover odnowiony - Nissan Murano 2012
Zmodernizowane wnętrze, nowe tylne światła, aluminiowe obręcze kół oraz zmieniony układ zestawu wskaźników – to główne zmiany wprowadzone w crossoverze Nissan Murano w wersji na rok 2012.
Zmiany w kabinie pasażerskiej są niewielkie. Zmieniono czcionkę cyfr w zestawie wskaźników, a dotychczasowe pomarańczowe podświetlenie zastąpiono bardziej eleganckim - białym. Centralna konsola lepiej integruje się z resztą kabiny, ponieważ ma teraz ten sam kolor, co cała deska rozdzielcza. Producent oferuje też skórzaną tapicerkę z regularnymi przeszyciami. W tylnej części kabiny opcjonalny ekran DVD montowany wcześniej w podsufitce zastąpiono dwoma oddzielnymi wyświetlaczami zintegrowanymi z zagłówkami przednich foteli.
Zmiany zewnętrzne to między innymi nowe tylne światła, nawiązujące kształtem do lamp Qashqaia. Dwa nowe metalizowane lakiery - Pearl White i Graphite Blue - kontrastują z nowymi 18-calowymi aluminiowymi obręczami z ramionami w kształcie litery V. Elegancki pięcioramienny wzór obręczy 20-calowych nie został zmieniony.
Pod maską Murano może pracować silnik 2.5 dCi. Czterocylindrowa jednostka współpracuje z sześciobiegową automatyczną przekładnią z układem Adaptive Shift Control. Moc maksymalna to 190 KM, a maksymalny moment obrotowy 450 Nm dostępny jest przy 2000 obr./min. Emisja CO2 wynosi 210 g/km przy zużyciu paliwa 10,6 l/100km.
W ofercie dostępny jest również silnik benzynowy 3.5 V6 o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym 334 Nm.
Na większości rynków standardem są 20-calowe aluminiowe obręcze kół, elektryczne siłowniki tylnej klapy oraz kolorowe kamery systemu ułatwiającego parkowanie z tyłu i z boku pojazdu. Na liście opcji znajdują się także takie pozycje, jak powłoka lakiernicza Scratch Shield o podwyższonej odporności na uszkodzenia, mocno przyciemniane szyby z tyłu, biksenonowe reflektory, tempomat oraz system elektrycznego składania tylnych foteli sterowany z bagażnika.