Jaguar XJ według Startech
Nowy Jaguar XJ to jeden z ciekawszych samochodów klasy wyższej - bardzo ciekawie zaprojektowany i nowoczesny. Nic więc dziwnego, że okazał się pojazdem, który otworzył nowy rozdział w historii marki.
XJ w wersji produkcyjnej wygląda rewelacyjnie, jednak Startech postanowił wprowadzić kilka zmian czyniąc z Jaguara samochód bardziej agresywny. Pod tylnym zderzakiem pojawił się dyfuzor oraz rzucające się w oczy końcówki wydechu. Szerokie opony (255 mm z przodu i 295 mm z tyłu) zostały nałożone na 21-calowe felgi nazwane Monostar J Diamond Edition. Wewnątrz Startech postarał się o przebudowę systemu audio, który bazuje na bardzo modnym iPadzie. Niestety – niemiecki tuner nie zdecydował się na modyfikację silnika i zawieszenia. Ceny zmian nie zostały podane, ale koszty tuningu dla nabywcy Jaguara XJ nie są zapewne najważniejsze. Wszak seryjny XJ kosztuje przynajmniej 384 tys. zł (z dieslem V6 3.0 275 KM), a topowa wersja Supersport V8 5.0 510 KM to wydatek prawie 695 tysięcy złotych. Koszty tuningu nie powinny więc zrobić ogromnego wrażenia na osobie wydającej tak duże pieniądze na limuzynę.