Iskra mody
Chevrolet zaciekawia nowym modelem Spark oddając go w ręce Mischy Woeste, projektantki domu mody Smeilinener.
Według Wyane’a Brannona, prezesa i dyrektora generalnego Chevrolet Europe dla samochodów mini stylistyka jest kluczem do sukcesu. Wieczór rozdania nagród w tegorocznej edycji konkursu "Young Creative Chevrolet", nagradzającego talenty studentów szkół użytkowych, towarzyszył nowej generacji Spark zdobiony elementami i motywami z najnowszej kolekcji domu mody Smeilinener.
Projektantka ozdobiła ciekawie karoserię, wykorzystując afrykańskie motywy plemienne, obrazy liści, smoków, ryb i motyli, a przede wszystkim flaminga, który był maskotką kolekcji. Znacznie bardziej jednak szalone jest wnętrze, gdzie orgia kolorów odrywa pasażerów od technicznej codzienności auta bardzo dosłownie. Przednie fotele są tak pokryta pomarańczowym jeansem, że pasażerowie mają tylko głowy ponad kokonem z tego materiału, reszta jest poniżej, wystaje jeszcze tylko kierownica.
W codzienności nowy Spark ma debiutować na europejskim rynku na początku 2010 roku. Nie znane są jeszcze jego ceny i dokładne specyfikacje.
(mysz)