Zmiana na stanowisku prezesa i dyrektora zarządzającego Chevrolet Europe
Susan Docherty została mianowana na stanowisko prezesa i dyrektora zarządzającego Chevrolet Europe i przejmie obowiązki z dniem 1 stycznia 2012 r. Docherty zastąpi Wayne’a Brannona, który odchodzi na emeryturę po 38 latach pracy w General Motors.
„To zaszczyt przejąć obowiązki od Wayne’a Brannona i jego zespołu. Jestem gotowa ciężko pracować od pierwszego dnia na nowym stanowisku”, mówi Susan Docherty. „Siedem ekscytujących nowych samochodów, które weszły do salonów Chevroleta w Europie w ciągu ostatnich kilku miesięcy sprawia, że jest to świetny czas, aby stanąć do rywalizacji i zwiększyć obecność naszej firmy na europejskim rynku”.
Od maja 2010 roku Susan Docherty pełniła obowiązki wiceprezesa ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej GMIO i w dużej mierze przyczyniła się do sukcesu koncernu GM i marki Chevrolet na rynkach wschodzących.
Susan Docherty pracowała poprzednio na stanowisku wiceprezesa GM ds. marketingu w Stanach Zjednoczonych. Inne kluczowe stanowiska zajmowane przez Docherty to wiceprezes GM ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej w Stanach Zjednoczonych, dyrektor generalny marek Buick-Pontiac-GMC, dyrektor marketingu GM Europe z siedzibą w Niemczech oraz manager ds. międzynarodowego marketingu i komunikacji w oddziale firmy w Zurychu.
Wayne Brannon rozpoczął pracę w GM w 1973 roku. Przed objęciem funkcji dyrektora GM ds. sprzedaży i marketingu w Afryce w 1992 roku, Brannon pracował na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży, marketingu i planowania marki Cadillac. Kolejne funkcje zajmowane w strukturach GM wiązały się z prowadzeniem działań sprzedażowych i marketingowych w Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Południowej oraz z objęciem stanowisk kierowniczych zarówno w Zurychu, jak i w São Paulo. Na początku 2006 roku Brannon zainicjował odrodzenie marki Chevrolet w Europie.
„Jestem dumny, że mogłem być częścią zespołu, który wprowadził markę Chevrolet z powrotem do Europy”, powiedział Brannon. „Rok 2011 był wyjątkowym okresem. Nie mógłbym sobie wyobrazić lepszego momentu zakończenia mojej 38-letniej kariery, niż obchody stulecia marki, którą kocham”.
Pod kierownictwem Brannona marka podwoiła sprzedaż w Europie. W pierwszych trzech kwartałach tego roku Chevrolet sprzedał w Europie ponad 380 000 pojazdów, notując dwucyfrowy wzrost w 11 krajach. W jubileuszowym roku na europejskim rynku zadebiutowało aż siedem nowych modeli Chevroleta.