Z salonu Toyoty w Polsce wyjechał 5-tysięczny hybrydowy Auris
Aby uczcić zakup 5-tysięcznego Aurisa hybrydowego, Toyota Motor Poland wraz z Toyota Chodzeń przygotowały dla szczęśliwego nabywcy niespodziankę. Pod pretekstem wymiany opon letnich na zimowe, pan Adam został umówiony na darmową wizytę ?Mobilnego Patrolu Technicznego Toyoty?. W jej trakcie przedstawiciele Toyota Motor Poland i Toyota Chodzeń wręczyli zaskoczonemu właścicielowi Aurisa okolicznościowy upominek oraz voucher na bezpłatne paliwo do wykorzystania w 2016 roku.
Auris Hybrid pojawił się w polskiej ofercie marki w 2010 roku. Szybko stał się najpopularniejszą wersją silnikową tego modelu. W tym roku aż 35,8% Aurisów sprzedanych w Polsce ma napęd hybrydowy. 29% aut tego modelu, które wyjechały z polskich salonów, napędzał silnik 1.6 VVT-i 132 KM, 17,8% miało silnik 1.4 D4D, a 11,4% silnik 1.33 VVT-i. Aż 45% klientów prywatnych i właścicieli małych firm także wybiera Aurisa hybrydowego.
Polacy coraz częściej doceniają zalety napędu hybrydowego – jego oszczędność, niezawodność, wysoką kulturę pracy i ciszę we wnętrzu. Zarówno napęd, jak i baterie hybrydowe wyróżniają się wysoką niezawodnością potwierdzoną ponad 18 latami produkcji hybryd w Toyocie oraz doświadczeniami ponad 8 milionów użytkowników na całym świecie. Wielkie zaufanie kierowców do hybryd Toyoty potwierdzają także badania przeprowadzone m.in. przez amerykańską organizację konsumencką Consumer Reports, JD Power czy niemiecki TÜV. Dlatego Toyota oferuje klientom najdłuższą gwarancję na akumulatory hybrydowe na rynku – aż do 10 lat.
Cena hybryd jest niewiele wyższa od ceny aut z silnikiem benzynowym, a różnica szybko się zwraca dzięki oszczędnościom uzyskanym na paliwie. Większość klientów Toyoty decyduje się na samochody z wysokim standardem wyposażenia, zaś dopłata do napędu hybrydowego wynosi niewiele więcej niż do automatycznej skrzyni biegów, oferując nieporównanie większą wartość dodaną.
Program SmartPlan to prosty sposób na nowy samochód dla firmy. Program został skonstruowany w taki sposób, aby umożliwić przedsiębiorcom utrzymanie pojazdu służbowego bez konieczności angażowania własnego kapitału i ponoszenia ryzyka jego finansowania, a jednocześnie maksymalnie uprościć obsługę w trakcie użytkowania. Dzięki stałemu miesięcznemu kosztowi przez cały okres umowy, firma może łatwiej planować budżet i prowadzić swoją księgowość, nie przejmując się przy tym kosztami serwisu, ubezpieczeń czy odsprzedażą auta po zakończeniu programu. Miesięczne raty w SmartPlanie są znacząco niższe niż w standardowym leasingu czy kredycie – nawet o 60%.
Podobne programy zwykle są oferowane tylko dużym klientom korporacyjnym. Oferta Toyoty jest skierowana do wszystkich firm, także do przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Z takiej formy finansowania auta skorzystał Pan Adam prowadzący własną praktykę lekarską.