Wyprzedaż rocznika 2011 w Skodzie - Skoda
Wraz z Nowym Rokiem, w salonach ŠKODY rozpoczęła się wyprzedaż wszystkich modeli z rocznika 2011. Wyprzedaży towarzyszy nowa kampania reklamowa, która koncepcyjnie nawiązuje do popularnych spotów z 2008 roku.
Głównymi bohaterami kampanii są najwięksi konkurenci ŠKODY. Hasło kampanii, która trwać będzie do końca stycznia brzmi: „Warto podejrzeć, jak wygląda wyprzedaż rocznika 2011 w salonach ŠKODY”. Czeski producent samochodów przygotował specjalne upusty na wszystkie swoje modele z rocznika 2011, nawet do 14 000 zł.
Spoty telewizyjne nawiązują do poprzedniej, bardzo udanej reklamy wyprzedażowej, która przeprowadzona była pod hasłem „Nie pozwól odwrócić swojej uwagi od wyprzedaży rocznika 2008 w salonach ŠKODY”. Jednak tym razem, konkurencja nie próbuje odwrócić uwagi od oferty ŠKODY. Przedstawiciele różnych narodowości, reprezentujący największych konkurentów marki ŠKODA, jako tenor, symulant i fotograf zostają przyłapani na gorącym uczynku, podczas „podglądania” oferty wyprzedażowej ŠKODY.
Dodatkowo spoty emitowane są w Internecie na serwisach typu tvnplayer i wp tv oraz na serwisie youtube. Oprócz tego, kampania internetowa prowadzona jest na największych portalach (onet, interia), w sieciach reklamowych oraz w serwisach z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Uzupełniają ją spoty radiowe, a także reklamy prasowe (dzienniki i magazyny).
Za przygotowanie części ATL kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, za działania w Internecie agencja GoldenSubmarine, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.