Wszystkie dealerstwa Grupy PGD uhonorowane Chairman Award
Wszystkie cztery należące do Grupy PGD dealerstwa Forda – Euro Car i Partner z Krakowa, Multexim z Katowic oraz OMC Motors w Warszawie zostały uhonorowane najważniejszym wyróżnieniem w sieci Forda − Chairman’s Award za rok 2012. Prestiżowa Nagroda Prezesa Ford of Europe jest przyznawana na podstawie szczegółowych całorocznych badań przeprowadzanych wśród klientów salonów i serwisów Forda w ramach programu „Punkt Widzenia Klienta”.
Wszystkie fordowskie dealerstwa Grupy PGD zdobywały już prestiżowe wyróżnienia w poprzednich latach; zdarzyło się, że w jednym roku wśród nagrodzonych były trzy, ale uhonorowanie wszystkich w jednym roku to wydarzenie bez precedensu. Zdaniem Grzegorza Hankusa, prezesa Grupy PGD, rozbudowany i mający bogatą tradycję program „Punkt Widzenia Klienta” często jest uznawany w branży za wzorzec oceny satysfakcji klientów w salonach i serwisach samochodowych. Dlatego spełnianie jego wysokich standardów zawsze jest dla nas powodem do dumy i zawsze będzie wyznacznikiem jakości obsługi w dealerstwach Grupy PGD oraz priorytetem działań naszych pracowników. Mimo iż wewnętrzne audyty potwierdzają najwyższy poziom obsługi, to ich pozytywna weryfikacja przez klientów, zwieńczona okazałymi błyszczącymi statuetkami jest oczywistym powodem do ogromnej radości – komentuje Grzegorz Hankus i zaraz dodaje – Jak w latach poprzednich, także i teraz nie spoczniemy na laurach.
Ford of Europe prowadzi badania satysfakcji klienta i związany z tym konkurs, we wszystkich krajach, w których ma sieć sprzedaży. Ankiety opracowuje londyńska firma badawcza, dzięki czemu wyniki dealerów z różnych krajów są porównywalne. W konkursie oceniana jest praca salonu sprzedaży oraz serwisu. W obydwu działach punktowane jest spełnienie kilku kryteriów, z których najważniejszym jest osiągnięcie najwyższego poziomu satysfakcji klienta. W szczegółowych kwestionariuszach oceniane są nie tylko znajomość przez sprzedawcę produktów i usług, czy objaśnienie planów finansowania, ale nawet odczucia klienta. Pracownicy serwisu oceniani są między innymi za jakość i wartość wykonanych usług w stosunku do ich ceny oraz jakość przeprowadzonych prac. Z uwagi na swój charakter, tradycję oraz szczegółowy zakres pytań ankietowych, nagroda cieszy się wśród dealerów ogromnym prestiżem.