Wszyscy kochają Chevroleta
Camaro to samochód, obok którego po prostu nie można pozostać obojętnym. Ten legendarny „muscle car” już od kilku dekad wyzwala emocje u fanów motoryzacji na całym świecie. Nie inaczej reagują polscy fani samochodów, którzy przyznali Camaro pierwsze miejsce w kategorii Auto Sportowe i Kabriolet, w jubileuszowej 10. edycji plebiscytu Auto Lider 2011, organizowanego przez miesięcznik „Auto Moto” i tygodnik „Motor”.
W walce o ten tytuł Chevrolet pokonał takich konkurentów jak Nissan GT-R oraz Subaru WRX STI. Uczestnicy tego największego plebiscytu motoryzacyjnego w Polsce, w którym łącznie oddano rekordową liczbę ponad 150 000 głosów, przyznali Camaro także trzecie miejsce w kategorii Premiera Motoryzacyjna Roku.
Ponadto, marka Chevrolet znalazła się w pierwszej dziesiątce walentynkowego rankingu na „Najbardziej kochaną markę”, przeprowadzonym w styczniu przez nowojorską agencję brandingową CBX wśród konsumentów ze Stanów Zjednoczonych.
„Wprowadzone ostatnio modele Chevroleta są dowodem na to, że dla nas równie ważne jak atrakcyjna cena, jakość oraz praktyczność, są emocje, które nasze samochody budzą u klientów” – mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland – „Każda nagroda przyznana nam przez fanów samochodów jest tego potwierdzeniem. A już z pewnością potwierdza to czołowa lokata Chevroleta w rankingu na najbardziej kochaną markę.”