Wsparcie posprzedażowe – czyli na co należy zwrócić uwagę kupując nowy samochód
Po długich poszukiwaniach, godzinach spędzonych w konfiguratorach oraz licznych jazdach testowych wybrany został samochód najlepiej spełniający oczekiwania w zakresie stylistyki, bezpieczeństwa, jakości wykonania, dynamiki prowadzenia lub ceny. Przed finalną decyzją warto jednak zwrócić szczególną uwagę na jeszcze jeden aspekt – na co możemy liczyć po wyjechaniu samochodem z salonu. Kilkuletnia gwarancja jest już standardem i coraz więcej producentów podchodzi do posprzedażowej obsługi klienta w coraz bardziej kompleksowy sposób. W rezultacie kierowcy otrzymują szereg rozwiązań wspierających codzienny komfort użytkowania auta. Doskonałym przykładem są programy Obietnica Nissana i You+Nissan, dzięki którym klient otrzymuje zapewnienie, że proste, wygodne i korzystne cenowo będzie nie tylko prowadzenie auta, ale także jego serwisowanie.
Odebranie kluczyków w salonie to początek cyklu użytkowania samochodu. W pewnym momencie będziemy musieli odwiedzić autoryzowany serwis, by przeprowadzić przegląd okresowy lub aktualizację map drogowych w nawigacji. Warto również pamiętać, że podczas standardowej eksploatacji auta mogą nas spotkać niespodziewane zdarzenia, takie jak na przykład problem z oponą. W rezultacie przed zakupem nowego pojazdu powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na zakres wsparcia, które otrzymujemy od producenta, dzięki czemu nawet niespodziewane wydarzenia nie okażą się dla nas sytuacją bez wyjścia.
– Współczesna motoryzacja to nie tylko coraz bardziej zaawansowane technologicznie samochody, ale również zupełnie inne potrzeby klientów. Kierowcy wyjeżdżając z salonu oczekują nie tylko wysokiego komfortu podróży, ale również kompleksowego podejścia w ramach całego procesu eksploatacji pojazdu. To właśnie z myślą o zapewnieniu możliwie jak najwyższego poczucia spokoju stworzyliśmy program Obietnica Nissana. To obietnica zarówno wsparcia przy okazji przeglądu, ale również możliwość uzyskania dodatkowych profitów – powiedział Marcin Karasiewicz, menadżer w dziale obsługi posprzedażnej Nissan Sales CEE.
Wsparcie na każdym kroku
Nawet rutynowa wizyta serwisowa w ASO wiąże się z wyzwaniami logistycznymi związanymi nie tylko z koniecznością odstawienia i odebrania samochodu, ale również odpowiedniego zaplanowania wszystkich działań na ten dzień. W ramach programu Obietnica Nissana marka oferuje kierowcom, po wcześniejszym umówieniu się, bezpłatny pojazd zastępczy, który umożliwi utrzymanie pełnej mobilności podczas realizacji prac serwisowych. Co więcej, w wybranych punktach dealerskich klienci będą mogli połączyć przegląd z testem samochodu elektrycznego i przekonać się, jakie możliwości oferuje nowy Nissan LEAF lub dostawczy e-NV200.
Planując wizytę w serwisie klienci zwracają uwagę na trzy główne aspekty – czas wykonania usługi, jej jakość oraz koszt. W przypadku Nissana wszystkie te elementy zostaną skalkulowane i przeprowadzone na poziomie zapewniającym komfort kierowcy. Zanim wykwalifikowani pracownicy przystąpią do działania, dokładnie i bezpłatnie sprawdzą stan techniczny auta. Ewentualne naprawy zostaną wykonane przy użyciu oryginalnych części zamiennych, a wycena zostanie określona przed rozpoczęciem prac.
Jednocześnie nie wszystkie wizyty w serwisie da się wcześniej zaplanować. Niestety czasami zdarzenia drogowe uniemożliwiające dalszą podróż, takie jak przebita opona lub problemy z paliwem, mogą nas spotkać w najmniej oczekiwanym momencie. Z myślą o takich sytuacjach przygotowano ofertę Bezterminowego Nissan Assistance, która jest dostępna dla wszystkich pojazdów marki bez względu na ich wiek. Po upływie gwarancji wystarczy corocznie wykonywać przegląd w serwisie Nissana. Pomoc telefoniczna dostępna w trybie 24/7 pomoże wybrać najlepszą dla danego klienta opcję wsparcia. Klienci Nissana mogą liczyć m.in. na to, że jeżeli tylko będzie to możliwe, naprawa zostanie przeprowadzona na miejscu zatrzymania pojazdu już po przyjeździe lawety. Z doświadczenia marki wynika, że w blisko połowie przypadków awarię można usunąć na poczekaniu. W przeciwnym przypadku Nissan zapewni możliwość dalszej podróży kierowcy oraz wszystkim pasażerom innym środkiem transportu, takim jak taksówka lub pociąg. Równocześnie, w przypadku chęci poczekania na naprawiony samochód, klient otrzyma samochód zastępczy na trzy dni oraz nocleg w trzygwiazdkowym hotelu przez ten sam okres. W przypadku, gdyby naprawa – np. w związku z koniecznością sprowadzenia dodatkowych części – miała przekroczyć ten czas, Nissan odprowadzi samochód do placówki dealerskiej znajdującej się najbliżej miejsca zamieszkania klienta.
Bonusy za lojalność
You+Nissan to wyjątkowy program lojalnościowy. Oferowane w ramach niego przywileje obejmują właścicieli zarówno nowych, jak i kilkuletnich pojazdów. Ci ostatni mogą być zainteresowani m.in. wzrastającym wraz z wiekiem rabatem na oryginalne części zamienne lub upustami na zakup nowego auta.
Więcej informacjo o programie You+Nissan można znaleźć na stronie www.nissan.pl oraz u autoryzowanych dealerów marki.