Wiosenna Akcja Serwisowa samochodów marek Grupy Fiat-Chrysler
„Zadbaj o swój samochód. Zadbaj o swoje środowisko" - to hasło przewodnie Wiosennej Akcji Serwisowej, która rozpocznie się 2 kwietnia w autoryzowanych punktach obsługi marek należących do Grupy Fiat-Chrysler.
W ramach trwającej dwa miesiące kampanii dealerzy marek Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Professional, Abarth, Jeep i Chrysler będą oferować serwis klimatyzacji i wentylacji już od 50 PLN. Dodatkowo, przy zakupie wybranych produktów lokalnych dostawców Klienci otrzymają bezpłatne upominki.
Wiosenna Akcja Serwisowa ma charakter edukacyjny, zachęcający użytkowników aut do właściwego, oszczędnego serwisowania samochodów w autoryzowanych punktach obsługi. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych urządzeń diagnostycznych i naprawczych, z zastosowaniem fachowej wiedzy i oryginalnych części zamiennych, autoryzowane serwisy dają pewność wykonania najwyższej jakości usługi za rozsądną cenę. W efekcie przekłada się to na mniejsze wydatki właścicieli aut, zmniejszone zużycie paliwa i bezpieczne podróżowanie.
Jakość powietrza dopływającego do wnętrza samochodu przez kanały układu ogrzewania i klimatyzacji na ogromny wpływ na komfort, zdrowie i bezpieczeństwo podróżujących. Dlatego tak ważne jest, aby powietrze to było wolne od substancji szkodliwych, które wdychane mają tendencję do osadzania się w drogach oddechowych.
Sprawne układy wentylacji i klimatyzacji obniżają ryzyko wystąpienia u kierowców i pasażerów reakcji alergicznych i astmatycznych, na które cierpi obecnie jedna czwarta dorosłych mieszkańców Europy. W okresie wiosennym pylenie jest szczególnie nasilone, a według badań przeprowadzonych przez Automobilklub Niemiecki (Automobilclub von Deutschland) o tej porze roku ryzyko wypadków zwiększa się o 30%.
Jeszcze groźniejsze dla zdrowia są gromadzące się w układach klimatyzacji i wentylacji pyłki drobne i ultra-drobne, takie jak bakterie, grzyby, zarodniki, pyły przemysłowe, cząstki ścierne, sadza i spaliny, osadzające się w dolnej części dróg oddechowych, odpowiedzialne za zapalenia pęcherzyków płucnych i zakażenia krwi. W celu zachowania komfortu podróży kierowcy i pasażerów w zdrowym otoczeniu, wolnym od bakterii, pyłków i drobnoustrojów, przy zachowaniu optymalnej temperatury, która nie powoduje zmęczenia, należy regularnie wykonywać serwis klimatyzacji i wentylacji.
W ramach Wiosennej Akcji Serwisowej Klienci otrzymają bezpłatne upominki przy nabyciu wybranych produktów lokalnych dostawców w autoryzowanych serwisach marek należących do Grupy Fiat-Chrysler. Zakup 4 litrów oleju Selenia jest premiowany praktyczną gąbką do czyszczenia bagnetu, przy nabyciu haka holowniczego marki Steinhof Klienci odbiorą T-shirt, a przy instalacji gazowej Auto Śląsk Gaz - wiosenną zawieszkę zapachową i zapalniczkę gratis. Do pianki do czyszczenia obudowy filtra pyłków i kanałów powietrznych Tunap, kupujący otrzyma darmowy koncentrat do spryskiwaczy, a do wybranych produktów firmy Organika - zawieszkę zapachową.
Dealerzy marek Grupy Fiat-Chrysler zapraszają na Wiosenną Akcję Serwisową, która potrwa do 31 maja 2014 r.