Wakacyjna kampania z Angry Birds już wystartowała na stacjach Circle K
Premiera najnowszego filmu z udziałem Angry Birds już we wrześniu, a w przedpremierze – kampania promocyjna skierowana do klientów stacji. W roli głównej występują: szalone ptaki, zielone świnie i niepowtarzalna kolekcja zarówno dla dzieci jak i dorosłych.
Szykując się na kinową rozrywkę podczas drugiej części filmu warto zapolować razem z Redem, Bombą i Chuckiem na wyjątkowe gadżety. Kampania promocyjna „Angry Birds 2” trwa od 12 czerwca do 11 września (lub do wyczerpania zapasów) na stacjach paliw Circle K w całej Polsce. To kolejna tego typu akcja po Gumiaczkach i Circlozaurach, które zostały przyjęte z entuzjazmem przez klientów sieci.
- Podczas tegorocznych wakacji chcemy zachęcić podróżujących, szczególnie tych z dziećmi do częstego odwiedzania naszych stacji. Widzimy niesłabnące zainteresowanie kolekcjami a Angry Birds to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie rozrywki. Uczestnikom programu lojalnościowego Circle K Extra Club umożliwiamy szybsze zebranie kolekcji breloków-maskotek. To niezwykła kolekcją łącząca w sobie praktyczność, różnorodność i dostosowanie do różnych grup wiekowych – mówi Rafał Droździak, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Circle K.
Jak zdobyć kolekcję Angry Birds?
Tankując minimum 20 litrów dowolego paliwa lub robiąc zakupy w sklepie o wartości nie mniejszej niż 10 zł, klienci mogą zdobywać specjalne przylepiaki (adhezyjne naklejki) z wizerunkami bohaterów filmu Angry Birds 2 oraz znaczki, które następnie można wymieniać na breloki-maskotki. Na stacjach dostępne będą także specjalne tarcze do gry, do których będzie można rzucać przylepiakami. Kto tym razem trafi do celu? Red czy Chuck? Warto również wzmożyć poszukiwania i zapolować na specjalnego przylepiaka z literą „K” - logo sieci, pod którymi kryją się wyjątkowe konkursy z nagrodami.
Więcej informacji na: www.circlek.pl