W maju Porsche dostarczyło do swoich klientów 15 tys. samochodów sportowych
W maju 2013r. Porsche wyprodukowało 15 020 samochodów sportowych, tym samym osiągając wynik wyższy o 13% od analogicznego okresu zeszłego roku. Od stycznia do maja 2013 r. w ręce klientów trafiło 67 261 samochodów wyprodukowanych w Zuffenhausen i Lipsku. Jest to wynik o 19% lepszy niż w roku ubiegłym.
W maju 2013r. Porsche wyprodukowało 15 020 samochodów sportowych,
tym samym osiągając wynik wyższy o 13% od analogicznego okresu zeszłego roku. Od stycznia do maja 2013 r. w ręce klientów trafiło 67 261 samochodów wyprodukowanych w Zuffenhausen i Lipsku. Jest to wynik o 19% lepszy niż w roku ubiegłym.
„W tym roku liczba nowych samochodów dostarczonych do klientów przerosła naszeoczekiwania. Dlatego nawet biorąc pod uwagę wahania rynku, ostrożnie,a jednocześnie optymistycznie patrzymy na drugą połowę roku” – mówi BernhardMaier, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. –„Model 911 jest najbardziej atrakcyjny dla klientów i miłośników naszej marki nacałym świecie. Jest wyjątkowo pożądany szczególnie teraz, w jubileuszowym rokuswoich 50 urodzin. Postanowiliśmy uhonorować nasz legendarny modelekskluzywną, limitowaną edycją, która zostanie zaprezentowana podczas MotorShow IAA we Frankfurcie i można składać na nią zamówienia już teraz”– dodajeMaier.W Stanach Zjednoczonych dokładnie 3 927 klientów cieszyło się z zakupu nowegosamochodu sportowego, co jest wynikiem o 38% wyższym, niż w tym samymmiesiącu w roku ubiegłym. W Chinach, które są drugim co do wielkości rynkiemPorsche, bardzo wysoki wynik z maja 2012 r. został podwyższony o 6 %, co dało3 206 dostaw w tym samym miesiącu tego roku. Ponownie na tym rynku,bestsellerem był sportowy SUV Cayenne.Na całym świecie największą popularnością cieszyły się nowe modele Boxsteri Cayman. Porsche dostarczyło do swoich klientów 2 805 samochodów sportowychz centralnie umieszczonym slinikiem – jest to wynik niemal trzykrotnie wyższy odosiągniętego w maju 2012 r. W maju 2013 r. sprzedano 3 tys. modeli 911, co stanowio 12 % więcej, niż w tym samym miesiącu w roku ubiegłym.
„W tym roku liczba nowych samochodów dostarczonych do klientów przerosła naszeoczekiwania. Dlatego nawet biorąc pod uwagę wahania rynku, ostrożnie,a jednocześnie optymistycznie patrzymy na drugą połowę roku” – mówi BernhardMaier, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. –„Model 911 jest najbardziej atrakcyjny dla klientów i miłośników naszej marki nacałym świecie. Jest wyjątkowo pożądany szczególnie teraz, w jubileuszowym rokuswoich 50 urodzin. Postanowiliśmy uhonorować nasz legendarny modelekskluzywną, limitowaną edycją, która zostanie zaprezentowana podczas MotorShow IAA we Frankfurcie i można składać na nią zamówienia już teraz”– dodajeMaier.W Stanach Zjednoczonych dokładnie 3 927 klientów cieszyło się z zakupu nowegosamochodu sportowego, co jest wynikiem o 38% wyższym, niż w tym samymmiesiącu w roku ubiegłym. W Chinach, które są drugim co do wielkości rynkiemPorsche, bardzo wysoki wynik z maja 2012 r. został podwyższony o 6 %, co dało3 206 dostaw w tym samym miesiącu tego roku. Ponownie na tym rynku,bestsellerem był sportowy SUV Cayenne.Na całym świecie największą popularnością cieszyły się nowe modele Boxsteri Cayman. Porsche dostarczyło do swoich klientów 2 805 samochodów sportowychz centralnie umieszczonym slinikiem – jest to wynik niemal trzykrotnie wyższy odosiągniętego w maju 2012 r. W maju 2013 r. sprzedano 3 tys. modeli 911, co stanowio 12 % więcej, niż w tym samym miesiącu w roku ubiegłym.
Dodano: 11 lat temu,
autor:
Volkswagen Group Polska sp. z o.o.