W lipcu Polacy zarejestrowali 1931 nowych samochodów Fiata
FCA Poland zamknęła lipiec 2018 r. z rekordowymi wynikami i sumarycznym udziałem w rynku samochodów osobowych przekraczającym 5,7%.
Polscy Klienci w pierwszym miesiącu wakacji zarejestrowali 1931 nowych samochodów Fiata, zapewniając marce aż 4,2% udział w rynku. Blisko dwa tysiące sprzedanych pojazdów to najlepszy miesięczny wynik Fiata od 2011 roku. Co istotne, o sukcesie marki zdecydował Tipo - bestsellerowy model w gamie Fiata, dostępny w trzech wersjach nadwoziowych Sedan, Hatchback oraz Station Wagon, który w zeszłym miesiącu został sprzedany w imponującej liczbie 1210 egzemplarzy. To rekord sprzedaży Tipo w Polsce od dnia wprowadzenia go na polski rynek. Rekordowy wynik rejestracji Tipo zapewnił mu 1. miejsce wśród modeli sprzedawanych na rynku polskim wśród Klientów indywidulanych tzw. „Kowalskich" oraz imponujące 4. miejsce w rankingu ogólnym modeli TOP10 IBRM SAMAR.
Równie duży sukces odnotował w lipcu Jeep, osiągając rekordowy w historii obecności marki w Polsce wynik na poziomie 535 nowo zarejestrowanych samochodów i tym samym po raz pierwszy przekraczając 1% udział w rynku samochodów osobowych. Za tymi liczbami kryje się przede wszystkim wyjątkowo wysoka sprzedaż modeli: Renegade'a (302 egzemplarze i premierowe 40. miejsce w TOP50 IBRM SAMAR) oraz nowego Compassa (150 egzemplarzy).
Lipcowa sprzedaż Alfy Romeo i Abartha również poszybowała w górę. Obie marki odnotowały pierwsze rejestracje wynoszące odpowiednio 165 i 14 egzemplarzy. Dla Alfy Romeo to najlepszy miesięczny wynik od 6 lat! Liderem sprzedaży został najszybszy SUV na świecie, budząca emocje Alfa Romeo Stelvio, której w zeszłym miesiącu zarejestrowano aż 70 sztuk.
„Niezwykle się cieszę z dołączenia do Grupy FCA, która stanowi zbiór silnych marek o niebanalnych historiach, mających istotny wpływ na rozwój globalnej motoryzacji. Każda z nich ma odrębne DNA i ofertę na tyle zróżnicowaną, że łącznie tworzą gamę pojazdów odpowiadających na wszystkie potrzeby polskich Konsumentów. I każda z tych marek ma olbrzymi potencjał, co pokazują rekordowe wyniki w lipcu. Dysponując takim portfolio i z wykorzystaniem takich akcji specjalnych, jak „Noc Cudów", możemy nadal rozwijać się na krajowym rynku, szczególnie, że w porównaniu z pozostałymi importerami motoryzacyjnymi nasza Grupa jest niezwykle mocno osadzona w Polsce również pod względem inwestycji - mamy fabrykę Fiata, Abartha i Lancii w Tychach oraz zakład produkcji silników FCA Powertrain w Bielsku-Białej" - podsumowuje wyniki Paweł Miszkowski, nowy Dyrektor Handlowy FCA Poland.