Udany listopad dla Skody
Skoda Auto Polska S. A. przedostatni miesiąc 2010 roku zakończyła sprzedażą na poziomie 3 779 samochodów (udział rynkowy wyniósł 11,14%).
Według najnowszych danych prezentowanych przez SAMAR oznacza to wzrost o 9% w porównaniu z analogicznym okresem w 2009 roku. Uzyskany wynik pozwolił czeskiej marce umocnić swoją przewagę wobec drugiego w zestawieniu Volkswagena.
Škoda sprzedała o 9 890 sztuk samochodów więcej niż jej konkurent. Mając więc na względzie obecną przewagę nad Volkswagenem, pozycja Škody jako lidera sprzedaży samochodów osobowych w Polsce w roku 2010 jest raczej niezagrożona.
Biorąc pod uwagę sprzedaż samochodów od początku 2010 roku, wyniosła ona 34 301 sztuk i była o 0,92% mniejsza, niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku.
Udział w rynku w okresie od stycznia do listopada osiągnął poziom 11,53%. Dla porównania, w analogicznym okresie w 2009 roku wynosił on 11,87%.
W listopadzie najpopularniejszym modelem Škody była tradycyjnie już Octavia. Na jej zakup zdecydowało się 1 678 nowych nabywców.