Toyota będzie oferowała w Polsce w 2013 r. dwie generacje Aurisa
Najnowsza, druga generacja Toyoty Auris zadebiutowała w dniach 11-13 stycznia we wszystkich salonach koncernu w Polsce. Spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, w pierwszym dniu sprzedaży znajdując 100 klientów.
Aby powiększyć dostępność cenową samochodów kompaktowych w Polsce, Toyota utrzymuje w 2013 r. w swojej ofercie model poprzedniej generacji, o nazwie Auris Classic.
Samochód będzie dostępny z benzynowym silnikiem 1.33 o mocy 99 KM. W wyposażeniu wersji Classic znajduje się m.in. klimatyzacja, radio z wyjściami AUX i USB, skórzana kierownica z przyciskami do sterowania radiem, czy lakierowane klamki i podgrzewane lusterka zewnętrzne z funkcją elektrycznego składania.
Z ceną 52 900 zł Auris Classic będzie jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku kompaktów w Polsce, oferując sprawdzoną technologię, najwyższą jakość i bezawaryjność, oraz wyjątkowo przestronne wnętrze. Dzięki optymalnemu wyposażeniu i dostępności cenowej stanie się alternatywą zarówno dla pojazdów segmentu B, jak i droższych samochodów kompaktowych.