Temperatura spada, a u Chevroleta na plusie
Warszawa. Chevrolet rozpoczął kolejny rok działalności rekordowym wynikiem w historii marki na polskim rynku. W pierwszym miesiącu 2012 roku zanotował sprzedaż na poziomie 1 159 sztuk* – jest to wzrost aż o 61% w stosunku do wyniku sprzedaży w tym samym okresie ubiegłego roku (718 sztuk).
„Miesiąc temu świętowaliśmy sukcesy, jakie udało się nam osiągnąć w najbardziej owocnym do tej pory roku dla spółki Chevrolet Poland, wiedząc równocześnie, że w 2012 roku stoi przed nami jeszcze większe wyzwanie. Ten pierwszy miesiąc pokazał, że nasze plany pobicia ubiegłorocznych rekordów są jak najbardziej realne”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.
Wszystkie oferowane obecnie modele Chevroleta zanotowały wzrost sprzedaży w porównaniu do stycznia 2011 r. Najpopularniejszym modelem w gamie było Aveo, które łącznie (Aveo Classic i Nowe Aveo) sprzedało się w ilości 558 egzemplarzy, czyli o 37% więcej niż rok wcześniej (406 egzemplarzy). Kolejne miejsce na liście bestsellerów zajmuje miejski Spark, który w ciągu ostatniego miesiąca znalazł 243 nabywców, czyli o 41% więcej niż w styczniu 2011 (172 sztuki). Na trzecim miejscu podium uplasował się Cruze, którego sprzedano 191 egzemplarzy, czyli aż o 142% więcej niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku – ten olbrzymi wzrost spowodowany jest bardzo dużą popularnością wersji pięciodrzwiowej popularnego kompaktu, ponieważ aż 65% styczniowej sprzedaży Cruze’a stanowiła właśnie wersja hatchback.
W styczniu zostało także odebrane przez klienta pierwsze w Polsce Camaro, wprowadzone w zeszłym roku do sprzedaży w Europie. Już wkrótce do nowych właścicieli trafi kolejnych 10 egzemplarzy tego legendarnego modelu. Latem tego roku planowane jest wprowadzenie kolejnych nowości – Cruze’a w wersji kombi oraz Malibu.