TATA rozwija polską sieć dealerską
W wyniku wprowadzenia na rynek nowego modelu TATA Indica Vista, bardzo atrakcyjnej promocji i wyprzedaży, a także aktywnych działań marketingowych, samochody marki TATA cieszą się coraz większą popularnością na polskim rynku. Październik zapowiada się rekordowym miesiącem sprzedaży TATA Motors od momentu wejścia na rynek polski.
Realizując plan rozwoju, sieć Autoryzowanych Dealerów TATA Motors w ostatnich tygodniach, powiększyła się o pięć kolejnych:
- Allianz Auto – Warszawa, Al. Jerozolimskie 195
- Choiński Auto – Józefów, ul. Piłsudskiego 1
- Lukas Auto-Park – Kraków, Al. 29 Listopada 180
- Mazpol – Częstochowa, ul. Zagłoby 2/4
- Polmozbyt – Zielona Góra, Al. Wojska Polskiego 63
Aktualnie, Sieć Dealerska TATA Motors w Polsce liczy 32 punkty i prowadzone są rozmowy w celu dalszego zwiększania ich liczby, co zapewni geograficzne pokrycie całego kraju. Wśród miast, w których planowane jest otwarcie kolejnych obiektów znajdują się m.in. Kielce, Lublin oraz Szczecin. Obecnie Sieć Dealerska składa się w równej części z Dealerów jednomarkowych jak i wielomarkowych.
Zdajemy sobie sprawę, że budowanie świadomości marki na rynku jest niezwykle trudnym zadaniem. Przy tak licznej i silniej konkurencji oferowanie dobrze wyposażonych i atrakcyjnych cenowo samochodów może być niewystarczające. Staramy się więc, aby Dealerzy TATA Motors, zapewniali naszym klientom jak najlepsze warunki sprzedaży i prezentacji wszystkich modeli, a także prowadzili aktywne działania poza salonami. – komentuje Paweł Kaczmarek, Sales & Marketing Manager.