Świetne wyniki wakacyjnej sprzedaży Opla w Polsce
W sierpniu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 009[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t. Był to rekordowy sierpień pod względem sprzedaży od 2007 r. Łącznie w tym roku do klientów trafiło 21 712 samochodów marki Opel, czyli o ponad 18% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 18 351 sztuk. Wynik ten pozwolił zwiększyć udział w rynku w 2015 roku o 0,9 punktu procentowego do 8,25%. Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do sierpnia jest model Opel Astra – 6 891 sztuk, tuż za nią uplasowała się Corsa z wynikiem 5 439 egzemplarzy, trzecie miejsce zajęła Mokka, 3 059 sztuk.
W sierpniu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 009[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t. Był to rekordowy sierpień pod względem sprzedaży od 2007 r. Łącznie w tym roku do klientów trafiło 21 712 samochodów marki Opel, czyli o ponad 18% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 18 351 sztuk. Wynik ten pozwolił zwiększyć udział w rynku w 2015 roku o 0,9 punktu procentowego do 8,25%. Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do sierpnia jest model Opel Astra – 6 891 sztuk, tuż za nią uplasowała się Corsa z wynikiem 5 439 egzemplarzy, trzecie miejsce zajęła Mokka, 3 059 sztuk.
„Okres urlopowy zakończył się dla nas świetnymi wynikami. Po sierpniu mamy najwyższy wzrost wśród pierwszej dziesiątki liderów rynku. Był to także nasz najlepszy sierpień od ośmiu lat. Chcemy kontynuować ten pozytywny trend, dzięki nowoczesnej i bardzo konkurencyjnej gamie produktowej.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „Właśnie rozpoczęliśmy zbieranie zamówień na kolejny przebój Opla – nową Astrę. Ten model zbiera wiele świetnych recenzji jeszcze przed oficjalną światową premierą. Jestem przekonany, że nowoczesna stylistyka, wydajne jednostki napędowe oraz bogate wyposażenie standardowe oferowane polskim klientom w atrakcyjnej cenie sprawią, że nowa Astra stanie się przebojem rynkowym.” – dodaje Mieczkowski.
Opel właśnie rozpoczął zbieranie zamówień na pięciodrzwiowy wariant nowej generacji tego kompaktowego modelu, który do polskich salonów trafi na początku listopada br. W atrakcyjnej cenie od 59 900 zł będzie można kupić wersję z silnikiem benzynowym 1.4 ECOTEC o mocy 74 kW/100 KM, współpracującym z pięciostopniową skrzynią biegów. Już w tym podstawowym wariancie, klienci otrzymują bogate wyposażenie standardowe – manualną klimatyzację, radio CD 300 z łączem Bluetooth i portalami USB i AUX-in, przednie reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED, elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia oraz zdalnie sterowany centralny zamek.
Nowy Opel Astra – lżejszy nawet do 200 kg, oferujący więcej miejsca w środku, mimo mniejszych wymiarów zewnętrznych oraz bardziej wydajny dzięki zastosowaniu wyłącznie silników nowej generacji – to jakościowy skok w rozwoju. Astra nowej generacji jest pierwszym modelem Opla, który będzie oferowany z osobistym opiekunem kierowcy, systemem Opel OnStar od początku obecności na rynku. Ten innowacyjny system nie tylko poprawi komfort jazdy, ale także uczyni ją bezpieczniejszą. Astra będzie miała swoją światową premierę w 15 września na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie.