Subaru XV na drugim miejscu w Plebiscycie Auto Lider 2011
Subaru XV pojawi się w krajowych salonach na przełomie marca i kwietnia, ale najnowszy model japońskiej marki wywołał duże poruszenie na polskim rynku motoryzacyjnym na długo przed premierą. Przełożyło się to na ilość nagród i wyróżnień, jakie zdobył nowy gracz w kategorii crossover. Kolejnym osiągnięciem XV jest drugie miejsce w kategorii „Premiera motoryzacyjna” w głosowaniu Auto Lider 2011, zorganizowanym już po raz dziesiąty i największym w naszym kraju plebiscycie motoryzacyjnym.
Kategoria premier zawsze była określana jako najbardziej prestiżowa i wzbudzająca największe emocje, a w Plebiscycie Auto Lider 2011 miała również najwyższą frekwencję. Drugie miejsce Subaru XV to kolejna pozycja na liście sukcesów, osiągniętych przez najnowszy model marki spod znaku Plejad. Znalazły się wśród nich między innymi wyróżnienie spośród grupy "Aut na każdą drogę" w plebiscycie Samochód Roku Playboya 2012, a także laur w kategorii Odkrycie Roku w Ogólnopolskim Badaniu Postaw i Preferencji Konsumenckich "Dobry Produkt 2011".
Japoński crossover wyróżnia się charakterystyczną sylwetką, łączącą w sobie sportową elegancję i funkcjonalność. Atrakcyjne nadwozie skrywa obszerne i bogato wyposażone wnętrze, z którego po prostu nie chce się wysiadać. Zarówno czynna, jak i bierna ochrona pasażerów stoi na wysokim poziomie, co potwierdza 5-gwiazdkowy wynik w testach Euro NCAP. Niespotykanym do tej pory rezultatem jest 90-procentowa skuteczność ochrony dzieci, jaką legitymuje się XV. Nowy model Subaru jako jedyny samochód w swojej kategorii posiada system ISR, zapewniający najszybszą możliwą pomoc w razie wypadku.
Subaru XV dysponuje stałym napędem wszystkich kół Symmetrical AWD, będącym podstawą konstrukcji samochodów japońskiej marki. Doskonale uzupełnia się on z kompletem systemów bezpieczeństwa, dzięki czemu XV szybko i pewnie reaguje na polecenia kierowcy, zachowując harmonię pomiędzy bezpieczeństwem i radością z jazdy. Najnowszy model marki spod znaku Plejad doskonale radzi sobie nie tylko na asfaltowych drogach, ale także poza utartymi szlakami.