Skoda wręczyła statuetkę zwycięzcy Tour de France
Sponsoring SKODY podczas tegorocznego Tour de France zakończył się wielkim sukcesem. Już ósmy rok z rzędu czeski producent był jednym z głównych sponsorów tego najtrudniejszego na świecie wyścigu kolarskiego, którego wielki finał miał miejsce wczoraj, na Polach Elizejskich w Paryżu.
W tym roku zaangażowanie marki w Tour de France było jak do tej pory największe. Kulminacyjnym punktem podkreślającym obecność ŠKODY w tym wielkim wydarzeniu sportowym, był moment przekazania statuetki do rąk zwycięzcy Tour de France, którym w tym roku został Cadel Evans. Trofeum wręczył mu Jürgen Stackmann, członek zarządu ŠKODY, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
"Jesteśmy dumni, że mogliśmy wspierać to fantastyczne wydarzenie sportowe już po raz ósmy z rzędu”, podkreślił Stackmann. “Te trzy tygodnie były niesamowite, i to pod każdym względem. To był jeden z najbardziej emocjonujących wyścigów wokół Francji, zawodnicy dawali z siebie wszystko i dlatego walka toczyła się niemal do samego końca. Ogromne zainteresowanie kibiców to dowód na to, że Tour de France wciąż jest jednym z najbardziej popularnych widowisk sportowych na świecie. Dla ŠKODY wyścig był doskonałą okazją do tego, by pokazać się miliardom widzów z różnych krajów, a także by wzmocnić świadomość i wizerunek marki".
300 samochodów z całego portfolio ŠKODY, od Fabii po Superba, służyło zawodnikom grup kolarskich, jak i reprezentantom międzynarodowych mediów. ŠKODA zaangażowała się również w ceremonię finałową, która odbyła się na paryskich Polach Elizejskich. Statuetkę przeznaczoną dla zwycięzcy wyścigu, którą czescy rzemieślnicy wykonali ręcznie ze szkła, zaprojektował Szef Designu ŠKODY, Jozef Kabaň.
Razem z hokejem na lodzie, kolarstwo jest jednym z głównych filarów strategii sponsorskiej marki ŠKODA.