Skoda Fabia RS - Wykonana z ostrych materiałów
Brytyjska Škoda wystartowała z nową kampanią marketingową modelu Fabia vRS. Głównym punktem 12-tygodniowej akcji reklamowej jest 60-sekundowy spot telewizyjny, który odsłoni ‘ostrą’ stronę sportowej Fabii vRS.
Nowa kampania opatrzona hasłem “Wykonano z ostrych materiałów”, jest kontynuacją niezwykle popularnego na Wyspach spotu reklamowego Fabii, w którym cukiernicy wykonują z ciasta samochód w skali 1:1 (spot był emitowany w 2007 roku).
Film reklamowy jest emitowany we wszystkich głównych kanałach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii od 1. listopada. Oprócz tego, zadbano o obecność reklamową w prasie ogólnokrajowej, a także w magazynach o tematyce lifestyle’owej, sportowej i motoryzacyjnej. Bardzo wyraźny nacisk położono również na kino oraz internet, zwłaszcza portale społecznościowe.
Nagrany w rodzimych Czechach, najnowszy spot Škody rozpoczyna się od ujęcia, na którym, na ekranie telewizora wyświetlana jest poprzednia „ciasteczkowa” reklama. „Uroczych” cukierników wkrótce zastępuje ekipa produkcyjna składająca się z mniej grzecznych mechaników, montujących „ostrą” Fabię vRS.
Škoda w swojej kampanii wykorzystuje również portale społecznościowe, w tym You Tube i Facebook, by zachęcić internautów do zabawy. Na Facebooku użytkownicy będą mogli przekonać się, czy są bardziej “uroczy” (lovely), jak Fabia, czy “ostrzy” (mean), jak Fabia vRS. Uczestnicy konkursu, w którym do wygrania będzie Nowa Fabia i Nowa Fabia vRS, będą mogli zaprosić swoich znajomych do głosowania na ich status.