SKODA Fabia już numerem 1 wśród Klientów indywidualnych w Polsce
Rynkowe wyniki rozwiewają wszelkie wątpliwości: ŠKODA Fabia jest najczęściej wybieranym nowym samochodem przez Polaków.
Kompaktowy bestseller ŠKODY nie mógł zanotować lepszego debiutu na naszym rynku. Polacy ponownie zaufali Fabii - w kwietniu liczba rejestracji wyniosła aż 514 egzemplarzy samochodu z Republiki Czeskiej. Model zdobył 5,32% całego polskiego rynku samochodów nowych Klienta indywidualnego. ŠKODA Fabia tym samym nie tylko powtarza sukces swoich bardzo zasłużonych poprzedniczek, ale i buduje jeszcze silniejszą pozycję ŠKODY w Polsce.
Trzecia generacja ŠKODY Fabia została po raz pierwszy pokazana publiczności w drugiej połowie ubiegłego roku, jako następca jednego z najpopularniejszych modeli w ponad stuletniej historii czeskiej marki. Najnowsza odsłona modelu zwiastuje nową erę ŠKODY: samochodów bardziej wyrazistych i dopasowanych do gustów Klientów.
Nowa Fabia otwiera przed kupującymi możliwości indywidualizacji z dwubarwnym malowaniem nadwozia Color Concept oraz nowoczesne wyposażenie, gwarantujące jeszcze wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa. Wszystko to przy zachowaniu niskich kosztów eksploatacji, pragmatycznego ducha marki, jednej z najbardziej przestronnych kabin w klasie i zdecydowanie największego bagażnika oraz dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Simply Clever.
Polski importer przygotował ofertę celnie odpowiadającą na potrzeby Polaków: model dostępny jest z promocyjnymi pakietami wyposażenia oraz dodatkowo z pakietem przeglądów za 1 zł. Atrakcyjność zakupu zwiększa także oferta finansowa – zwłaszcza innowacyjny ŠKODA Kredyt Niskich Rat.
Wersja Ambition z pakietami Mixx i Audio to tylko 495 zł miesięcznie, w tym m.in. klimatyzacja, radio z kolorowym ekranem dotykowym, 6 poduszek powietrznych, czujniki parkowania, czujnik zmierzchu, alufelgi, łączność Bluetooth i ESP.