SKODA Citigo - nr 1 w pierwszym kwartale 2013
ŠKODA Citigo została liderem pod względem sprzedaży w swojej klasie na polskim rynku w pierwszym kwartale 2013 roku.
Po zakończonym sukcesem roku 2012, w którym po zaledwie 8 miesięcznej obecności na rynku model Citigo zajął 3. miejsce w rankingach sprzedaży, najmniejsza ŠKODA cieszy się wciąż rosnącą popularnością. W Polsce, w okresie od stycznia do marca 2013 roku, Citigo znalazł aż 1 021 nabywców, co uplasowało go na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży w swojej klasie.
Tak doskonały wynik zapewnił modelowi 21,55 proc. udziału w segmencie aut mini na naszym rynku i 29 szt. przewagi nad kolejnym w zestawieniu autem. Swój sukces samochód zawdzięcza połączeniu modnej stylistyki z miejską funkcjonalnością. Najmniejsza ŠKODA dostępna jest w wersji3- i 5-drzwiowej. Auto oferuje przy tym obszerne wnętrze i 251-litrowy bagażnik.
Miejskie przeznaczenie modelu Citigo uwydatnia nie tylko jego nazwa, ale także montowane w nim silniki. Optymalne dobranie mocy i pojemności skokowej jednostek pozytywnie wpływają na eksploatację w mieście, czyniąc z niego oszczędne i ekologiczne auto.