Skoda Auto Polska wspiera akcję TVP Reklama Dzieciom
SKODA AUTO Polska po raz kolejny zaangażowała się w pomoc potrzebującym dzieciom, tradycyjnie w okresie przedświątecznym włączając się w telewizyjne akcje reklamowe.
Podobnie, jak w ubiegłym roku, także 6. grudnia tego roku, SKODA AUTO Polska zaangażowała się w Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, wyemitowany przed głównym wydaniem „Wydarzeń” o godz. 18.45. Obejrzało go średnio 7,31 mln widzów. Dzięki temu, Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln zł.
W tym roku blok obejrzeć mogli też internauci za pomocą aplikacji internetowej ipla. Z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników. Cała zebrana kwota - ponad 2 mln zł - zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.
Także od wielu lat Telewizja Polska S.A. w każdą wigilię Bożego Narodzenia emituje charytatywny blok reklamowy, z którego całkowity dochód przekazywany jest dzieciom potrzebującym pomocy. W tym roku już po raz szósty ŠKODA przyłączy się do tej akcji. Blok reklamowy zostanie wyemitowany w TVP1 przed Wiadomościami, a cały dochód zostanie przekazany placówkom prowadzącym działalność opiekuńczo-wychowawczą na rzecz dzieci. Reklama Dzieciom to akcja charytatywna, która jest realizowana przez Telewizję Polską S.A. od 1992 roku. Marka ŠKODA wzięła w niej udział w 2002, 2003, 2006, 2009 i 2010 roku.
Marcin Weksej, specjalista ds. kontaktu z dziennikarzami wyjaśnia udział marki ŠKODA w tego typu akcjach: „Pomoc dzieciom na stałe wpisana jest w politykę naszej firmy. ŠKODA to marka, dla której takie wartości, jak rodzina, bezpieczeństwo i zaufanie są ważne – dlatego bez wahania postanowiliśmy wesprzeć ten szczytny cel już po raz szósty”.