Rusza Wirtualny Salon marki ŠKODA
9 kwietnia ruszył Wirtualny Salon ŠKODA, dzięki któremu klienci mogą poznać samochody marki bez konieczności odwiedzania stacjonarnego salonu.
Od teraz wszyscy zainteresowani ofertą marki nie muszą szukać najbliższego salonu, bo mają go w zasięgu ręki. Wirtualny Salon to rozwiązanie idealne dla tych, którzy są zbyt zajęci, mieszkają zbyt daleko od najbliższego punktu dealerskiego i z entuzjazmem podchodzą do technologii i nowości.
Dzięki Wirtualnemu Salonowi, klient może nie wychodząc z domu zobaczyć na żywo najnowsze SUV-y: KODIAQ oraz KAROQ, poznać ich zalety, porozmawiać z prawdziwym Doradcą i uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące tych modeli. Połączenie z salonem odbywa się w dwóch trybach. W pierwszym rozmowa odbywa się indywidualnie: na ekranie komputera lub wyświetlaczu smartfona klient widzi obraz z salonu przekazywany na żywo, a sama rozmowa odbywa się przez telefon. W tym trybie możliwa jest także wymiana dodatkowych materiałów, np. zdjęć czy cenników. Drugi to wieloosobowy czat wideo, w którym udział może wziąć nawet kilkadziesiąt osób jednocześnie. Oglądający transmisje mogą zadawać pytania, które natychmiast trafiają do prezentującego Doradcy. Połączenia z Wirtualnym Salonem są bezpłatne, jednak w przypadku połączenia przez sieć komórkową mogą zostać naliczone opłaty za transfer danych (zgodnie z taryfą operatora).
Usługa dostępna będzie 7 dni w tygodniu. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 20:00, w sobotę i w niedzielę od 11:00 do 21:00. Połącznie można zrealizować z telefonu, tabletu lub komputera, bez względu na system i przeglądarkę z której korzysta użytkownik. Klient musi jedynie podać swój numer telefonu komórkowego, na który oddzwoni doradca. W zainicjowanej rozmowie wideo odpowie on nie tylko na wszystkie pytania, możliwe będzie również umówienie się na jazdę próbną z lokalnym dealerem.
Wirtualny Salon po raz pierwszy otwarto w Hiszpanii, a następnie w Wielkiej Brytanii. Projekt szybko okazał się sukcesem i zyskał wielką popularność. W ciągu jednego dnia Doradcy przeprowadzają nawet kilkadziesiąt rozmów z zainteresowanymi klientami.