Renault Warszawa - infolinia sieci serwisowej
Infolinie obejmujące sieci serwisów samochodowych są w Polsce rzadkością. Zakłady Renault Warszawa wprowadziły więc jeden zintegrowany numer telefonu, pod którym można uzyskać wszelkie informacje o usługach i umówić się na wizytę w każdym z warszawskich zakładów.
Czas to pieniądz. Wiedzą o tym zarówno indywidualni, jak i flotowi klienci serwisów samochodowych. Na wizytę w każdym z czterech zakładów Renault Warszawa, rozmieszczonych w newralgicznych punktach stolicy, można się już umówić pod jednym numerem infolinii. Zintegrowany system komputerowy pozwala podczas rozmowy na natychmiastowe określenie terminu i zakresu przeglądu czy naprawy oraz wybór zakładu położonego w najbardziej dogodnej lokalizacji.
Dzięki infolinii kierowcy będą mogli uzyskać kompleksową informację o wszystkich usługach Renault Warszawa: serwisie mechanicznym oraz blacharsko-lakierniczym samochodów osobowych i dostawczych, tysiącach części zamiennych i akcesoriów, Stacjach Kontroli Pojazdów oraz likwidacji szkód czy ubezpieczeń. W każdym z zakładów można również odwiedzić salon sprzedaży nowych aut Renault i Dacia oraz używanych samochodów dowolnej marki. Ofertę uzupełniają usługi związane z projektowaniem zabudów i modyfikacji pojazdów, finansowanie, samochody zastępcze oraz wynajem.
Oszczędność czasu jest szczególnie istotna zimą, kiedy kierowcy nie mogą czekać na naprawę auta lub wymianę opon. Ten ostatni punkt w sezonie poślizgów jest szczególnie istotny, a możliwość zakupu, wymiany, naprawy czy przechowania opon w jednym miejscu pozwala klientowi optymalnie zaplanować dzień. Wykonanie przy okazji zimowego przeglądu samochodu staje się wówczas całkiem proste, wymaga jedynie skontaktowania się z infolinią – (22) 5 444 444.
Z roku na rok rośnie świadomość polskich kierowców w kwestiach bezpieczeństwa, a wymiana opon późną jesienią staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem. Pierwszą linią obrony przed utratą przyczepności na śliskiej nawierzchni są właśnie zimowe opony, a dopiero w drugim szeregu wspomagają nas nowoczesne systemy zabezpieczeń czy kontroli trakcji. Dlatego podczas wszystkich napraw czy przeglądów szczególną wagę przykładamy do podzespołów odpowiedzialnych w samochodzie za bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, w tym do stanu opon – mówi Marcin Rosłoniec, szef serwisu mechanicznego w zakładzie Renault Warszawa Puławska.
Na coraz wyższą jakość obsługi wpływają również dodatkowe udogodnienia, wprowadzane z myślą o klientach. Najnowszy z zakładów Renault Warszawa powstał na Morach, przy drodze krajowej nr 2, czyli trasie wylotowej na Poznań. Tuż obok trwa budowa węzła komunikacyjnego zachodniej obwodnicy Warszawy – trasy S8. Umożliwi to wszystkim klientom – zarówno z dowolnego miejsca w stolicy, jak i z lewobrzeżnej części województwa mazowieckiego – bezkolizyjny i szybki dojazd.
Z kolei Zakład Renault Warszawa Praga dysponuje oddzielną salą odbioru pojazdów po naprawach blacharsko-lakierniczych. Pozwala to kierowcom w komfortowych warunkach i przy właściwym oświetleniu dokładnie obejrzeć samochód, bez pośpiechu i uzależnienia od warunków pogodowych. Goście zakładu mogą także odpocząć w kąciku klienta, wyposażonym w telewizor LCD i bezprzewodowy dostęp do Internetu. Zakład Renault Warszawa Praga cenią zresztą nie tylko klienci indywidualni. W ogólnopolskim konkursie Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów został uznany za najlepszy serwis blacharsko-lakierniczy.