Reklama Fiata 500 Abarth przekroczyła 1 milion wyświetleń na YouTube w ciągu tygodnia
Dzięki urokowi czarującego i prowokującego „bohatera", 60-sekundowy spot reklamowy, którym marka FIAT promuje nowego Fiata 500 Abarth 2012, przekroczył 1 milion wyświetleń na YouTube w ciągu zaledwie tygodnia.
Spot internetowy zatytułowany "Seduction" (ang. Uwodzenie) miał swój debiut w obecności setek dziennikarzy podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Los Angeles, a następnie został zamieszczony na kanale marki FIAT na YouTube. Nie był on nigdy emitowany przez tradycyjne stacje telewizyjne, ani telewizję kablową, ale szybko rozpowszechnił się w Internecie zdobywając coraz to większą popularność.
W spocie, zmysłowa i niezwykle atrakcyjna modelka ucieleśniając wyjątkowe cechy Fiata 500 Abarth, uosabia, jakie niepowtarzalne wrażenia i emocje czekają na każdego, kto, tym bardziej pierwszy raz, spotyka i poznaje ten sportowy samochód. Końcowe przesłanie jest prowokujące: "Fiat 500 Abarth. Nigdy nie zapomnisz chwili, gdy po raz pierwszy go ujrzałeś".
"Jesteśmy szczęśliwi, że spot reklamowy przyciągnął uwagę aż tylu osób z całego świata", powiedział Olivier Francois, odpowiedzialny za markę FIAT i dyrektor marketingu Chrysler Group LLC. "To, co zostało stworzone jako spot na premierę Fiata 500 Abarth w U.S.A., zdobywa światowy rozgłos i dużą popularność. Stał się czarującym sposobem na podsycenie entuzjazmu związanego z najnowszym modelem, ale zarazem sposobem na to, aby ludzie go poznali".
Spot internetowy "Seduction" został zrealizowany we współpracy z Richards Group i można go oglądać na profilu Fiata na YouTube pod poniższym adresem: http://www.youtube.com/fiatusa