"It's Panda time": nowa platforma poświęcona miejskiemu samochodowi Fiata
W oczekiwaniu na światowy debiut Pandy na Salonie we Frankfurcie, w internecie rozpoczęło się końcowe odliczanie z wykorzystaniem poświęconej Pandzie platformie cyfrowej, która będzie jej towarzyszyć od momentu wprowadzenia na rynek do rozpoczęcia sprzedaży i jeszcze później.
Nie jest to strona poświęcona produktowi, lecz komunikacyjny projekt innowacyjny zarówno pod względem koncepcji jak i języka. Fiatpandatime.com to internetowa społeczność otwarta nie tylko dla fanów, lecz również dla wszystkich osób identyfikujących się z duchem tego samochodu, który od ponad trzydziestu lat wykracza poza tendencje mody, jest ponadczasowy i znany wszystkim jako synonim prostoty, funkcjonalności i istoty rzeczy.
Panda Time to czas, który można wspólnie przeżyć z Pandą i z osobami wyznającymi reprezentowane przez nią wartości. To czas na samochód do codziennej jazdy oraz czas, który dzieli nas od prezentacji nowej Pandy na Salonie we Frankfurcie, lecz przede wszystkim to czas łączący przeszłość, teraźniejszość i przyszłość w interesującą historię, która dzięki temu jest ponadczasowa, podobnie jak styl Pandy.
Pod względem estetycznym, Panda Time przekłada się na eksperymentalny język graficzny powstały z połączenia dziewiętnastowiecznego malarstwa, włosko-amerykańskiej grafiki z lat 50-tych i 60-tych oraz współczesnej kultury ulicy.
Na platformie znajduje się blog magazine i blog diary, oba prowadzone przez międzynarodową redakcję, która będzie ich moderatorem zgodnie z hasłem strony: It's time to be Panda [Czas na Pandę]. A konkretnie, blog magazine poświęcony jest fanom i wydarzeniom związanym z Pandą, natomiast blog diary to manifest, głos i zbiór historii członków wirtualnej społeczności, którzy będą mogli dzielić się swoimi własnymi historiami pod szyldem autentycznego stylu Pandy.
Strona dostępna będzie na rynku włoskim, francuskim, angielskim, hiszpańskim, niemieckim, belgijskim, holenderskim i polskim i zostanie uruchomiona w trzech etapach. Pierwszy etap poprzedza Salon we Frankfurcie, na którym odbędzie się światowy debiut Pandy. Drugi będzie prezentować codzienne wydarzenia Salonu i umożliwi osobom nieobecnym śledzenie na żywo przebiegu konferencji prasowej. Ponadto, w sekcji "Motorshow livestreaming Frankfurt" w czasie rzeczywistym będą dostępne komentarze osób odwiedzających Salon. Na stoisku Fiata zostanie bowiem przygotowany "Panda Corner", czyli multimedialne stoisko z kolorową i żywą grafiką strony www.fiatpandatime.com umożliwiające odwiedzających Salon we Frankfurcie kontakt z użytkownikami sieci. Również osoby fizycznie nieobecne na Salonie będą mogły zostawić swoje opinie i skonfrontować się z innymi członkami wirtualnej społeczności. Trzeci etap zostanie uruchomiony w ciągu najbliższych miesięcy i jego celem będzie przybliżenie wprowadzenia nowej Pandy do sprzedaży.
Platforma cyfrowa została zaprojektowana i wykonana przez Agencję Angelini Design. Zarządzanie stoiskiem Panda Corner i działalnością mediów społecznościowych zostało powierzone firmie Hagakure.