PT Cabrio
Studium stylistyczne kabrioletu nadało PT Cruiserowi Convertible cechy nowej "osobowości"-poprzez obniżenie linii obrysowej dachu oraz zmianę kształtu tylnych błotników w efekcie zastosowania poszerzonych - dwojga tylko - drzwi bocznych.
Studium stylistyczne kabrioletu nadało PT Cruiserowi Convertible cechy nowej "osobowości"-poprzez obniżenie linii obrysowej dachu oraz zmianę kształtu tylnych błotników w efekcie zastosowania poszerzonych - dwojga tylko - drzwi bocznych. Dodatkowymi, wyróżniającymi akcentami zewnętrznymi są zderzaki w kolorze nadwozia, chromowane elementy kraty wlotu powietrza oraz zmniejszenie prześwitu zawieszenia samochodu o 38 mm. Dla pokazanego na NYIAS 2001 kabrioletu PT Cruiser Convertible wybrano szlachetny kolor ciemnobłękitnej perły a wnętrze wykończono w odcieniach brązu i beżu z akcentami barwnymi koniaku i lakieru nadwozia.
W prototypie zastosowano niezmieniony układ napędowy oryginalnego PT Cruisera oraz 19-calowe obręcze New York Empire ze stopu aluminiowego z unikalnym ogumieniem niskoprofilowym. Jak na klasyczny kabriolet przystało, PT Cruiser Convertible z postawionym dachem emanuje stylem "fastbacka"; jego współczesność wyraża się w zastosowaniu siłowników elektrycznych dla podnoszenia i składania dachu. Dla wygody jadących i użyteczności wnętrza głośniki systemu audio wraz z ażurowymi kieszeniami umieszczono na wewnętrznych płatach drzwi bocznych, a modelowane podłokietniki i oświetlenie wnętrza - po obu stronach tylnej tapicerki nadwozia. Tak samo praktyczne są składane oparcia tylnych siedzeń i przedniego fotela pasażera, pozwalające pomieścić narty, deski surfingowe czy kije golfowe.
Źródło: <a href="http://www.chrysler.pl/">Chrysler</a>