Przygoda nabiera nowego wymiaru!
Zgodnie z zapowiedzią z 15 lipca 2015, po zakończeniu Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy w dn. 28 października, Stowarzyszenie "Aventure Peugeot" (Przygoda Peugeot), utworzone w 1982 r. przez Pierre'a Peugeota, poszerza zakres działania i zmienia oficjalnie nazwę na "Aventure Peugeot Citroën DS".
Zgodnie z zapowiedzią z 15 lipca 2015, po zakończeniu Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy w dn. 28 października, Stowarzyszenie "Aventure Peugeot" (Przygoda Peugeot), utworzone w 1982 r. przez Pierre'a Peugeota, poszerza zakres działania i zmienia oficjalnie nazwę na "Aventure Peugeot Citroën DS".
Stowarzyszenie zmienia wymiar – obecnie będzie dbać o historyczne dziedzictwo Grupy i jej marek, którym do tej pory zajmowały się cztery różne podmioty: L’Aventure Peugeot, Conservatoire Citroën,CAAPY (Collection de l’Aventure Automobile à Poissy– Kolekcja „Przygoda z samochodem” w Poissy),Fonds de Dotation Peugeot pour la mémoire de l’histoire industrielle (Fundusz Dotacji Peugeota na rzecz upamiętnienia historii przemysłu– Ośrodek archiwalny w Hérimoncourt).
Prezes stowarzyszenia - Xavier Peugeot - ponownie podkreślił znaczenie historycznego dziedzictwa dla istnienia Marki, zapowiedział utrzymanie znaków „L’Aventure Peugeot”, „Citroën Héritage” i „DS Collection”, oraz wskazał na szanse rozwoju, jakie daje takie podejście, zwłaszcza jeśli chodzi o części zamienne i serwis posprzedażny. Potwierdził również wolę dalszego promowania wartości Stowarzyszenia.
Podkreślił także trwałe zaangażowanie Grupy PSA w te działania, i to na najwyższym szczeblu, wraz z pojawieniem się dwóch nowych członków w Zarządzie Stowarzyszenia: Carlosa Tavaresa - prezesa zarządu PSA, i Xaviera Chéreau - dyrektora HR Grupy.
Od 1 grudnia 2015 Marie Thérèse Lardeur, zajmująca obecnie stanowisko dyrektora spółki zależnej BPF (Banque PSA Finance) w Portugalii, zostanie mianowana dyrektorem generalnym Stowarzyszenia L’Aventure Peugeot Citroën DS. Jej 33-letni staż pracy w Grupie PSA na pewno przyda się w przeprowadzeniu połączenia poszczególnych podmiotów w ramach stowarzyszenia, przy jednoczesnym zachowaniu odrębnej tożsamości każdej z marek.
Przygoda trwa! I to w większym stopniu, niż kiedykolwiek.