PRO DUCT BBF dla Grupy Goodyear
W ramach współpracy z producentem opon samochodowych, Zespół PRO DUCT BBF przygotował oprawę graficzną dla najnowszej kampanii zimowej Fulda.
„Naszym założeniem było stworzenie grafiki, która ściśle wiązać będzie się z przekazem komunikacyjnym Klienta. W projekcie odnieśliśmy się do wysokiej technologii produkcji oraz niemieckiej jakości opon. Chcieliśmy podkreślić zaawansowanie technologiczne Fuldy łączące się między innymi z wysokimi przebiegami, skróconą drogą hamowania oraz futurystycznym kształtem bieżnika. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wykorzystanie metody renderowania, która idealnie uzupełniła całość zorganizowanej kampanii oraz w całości wpisała się w filozofię Fuldy.” – powiedziała Joanna Cichalewska – Piwek – Wiceprezes agencji PRO DUCT BBF.
Kampania komunikowana będzie za pośrednictwem prasy branżowej – prasa motoryzacyjna, wybranych rozgłośni radiowych oraz portali internetowych. Kreacja PRO DUCT BBF została zastosowana na stronie internetowej Klienta – www.fulda-promocja.pl oraz materiałach wykorzystanych do działań reklamowych. Agencja przygotowała również kreację dla materiałów POS (Point of sale). Kampania powiązana jest z promocją „Teraz kupując komplet opon Kristall Control HP lub Kristall montero 3 otrzymasz zestaw kosmetyków samochodowych AUTOLAND w prezencie”.
PRO DUCT Business By Friends (PRO DUCT BBF) agencja marketingu bezpośredniego funkcjonująca na krajowym rynku od 1998 roku - lider w realizacji projektów B2B. Zarząd PRO DUCT BBF stamowi Mikołaj Janicki oraz Joanna Cichalewska – Piwek. Dzięki samodzielnemu tworzeniu narzędzi informatycznych wspierających procesy marketingu i sprzedaży, konsultanci PRO DUCT gwarantują swoim Klientom kompleksową realizację powierzonych działań. PRO DUCT BBF jest twórcą autorskiego narzędzia – Web Loyalty System (WLS), które dzięki internetowemu interfejsowi wspomaga online realizację programów motywacyjnych oraz programów lojalnościowych przez firmy.
Doświadczenie, zdobyte przez 12 lat działalności agencji bezpośrednio, wiąże się z wysokim standardem i jakością oferowanych usług. PRO DUCT BBF kreuje i realizuje kampanie komunikacyjne, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, eventy, loterie, konkursy oraz promocje. Konsultanci agencji realizowali projekty dla takich firm, jak: Hawlett Packard, Grupa Goodyear, Cisco, Teka, ABC Data, Bosch, Carlsberg, Contrain, Corel, Image Recording Solution, McAfee, Optimum Distribution, Philips, Schneider Electric, Tech Data, Acco, Red Bull, Dom Maklerski BOŚ, Gazeta Wyborcza, Edipresse, Altadis, Hitachi, Berlitz, Microsoft.
Zaangażowanie Zespołu PRO DUCT BBF w prowadzenie projektów zostało docenione przez Kapituły Konkursowe. W 2000 r. PRO DUCT otrzymał nagrodę Boomerang, w kategorii „Program lojalnościowy” za kampanie „Magazyn OKO”, realizowaną dla Philips Polska i Wizję TV. W tym samym roku, w kategorii „Konkursy” za projekt „HP Punkty dla Ciebie”, realizowany dla HP Polska agencja otrzymała „Wyróżnienie Złota Strzała”. W 2005 roku w konkursie IR Reseller, platforma edukacyjno-komunikacyjna przygotowana dla Partnerów HP „Fortuna 1”, została uznana za najlepszy program partnerski realizowany na rynku krajowym przez firmy z branży IT. PRO DUCT BBF w 2007 roku otrzymał wyróżnienie Golden Arrow, w kategorii Kampania Zintegrowana BtoB, za pracę „Wielka Sjesta” zrealizowaną dla HP Polska.