Premiera nowej Lancii Ypsilon
Premiera nowego Fashion City Car, oferującego nowoczesne wnętrze i nadwozie, w trzech wersjach wyposażenia oraz pięciu silnikowych, wszystkie spełniające normy emisji Euro 6.
Premiera nowego Fashion City Car, oferującego nowoczesne wnętrze i nadwozie, w trzech wersjach wyposażenia oraz pięciu silnikowych, wszystkie spełniające normy emisji Euro 6.
W tym roku, przy okazji obchodów 30. rocznicy modelu, Lancia Ypsilon pojawia się w nowej odsłonie, przypominając o swojej roli „trendsettera".Reprezentuje ona piątą generację popularnego samochodu, który zrewolucjonizował koncepcję auta miejskiego, wynosząc go na wyższy poziom stylu i elegancji, które oczarowały ludzi poszukujących oryginalności i charakteru, miłośników technologii i mody, doceniających doskonałą jakość i innowacyjność: od 1985 roku do dziś w całej Europie zostało sprzedanych ponad 2,7 milionów sztuk tego modelu.
Premiera produkowanej w Tychach, nowej Lancii Ypsilon będzie miała miejsce na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie, natomiast sprzedawana będzie od września na głównych rynkach europejskich. Gama składać się będzie z trzech wersji wyposażenia - Silver, Gold i Platinum - oraz pięciu wersji silnikowych, wszystkie spełniające normę Euro 6, które zapewniają doskonałe osiągi i oszczędność spalania, a jednocześnie poszanowanie dla środowiska, dzięki gamie Ecochic turbo metan i LPG.
Nowa Lancia Ypsilon dostępna będzie z dwoma silnikami benzynowymi: 1.2 o mocy 69 KM i 0.9 TwinAir Turbo o mocy 85 KM zestawionych z półautomatyczną skrzynią biegów. Jako alternatywa, dostępny będzie ekologiczny silnik diesel 1.3 Multijet o mocy 95 KM z emisją CO? na poziomie zaledwie 95 g/km i niskim zużyciu paliwa. Dopełnieniem gamy jest dwupaliwowa wersja Ecochic z niskimi kosztami eksploatacji i dużym zasięgiem: LPG/ benzyna 1.2 o mocy 69 KM (110 g/km CO?) oraz dwucylindrowy silnik 0.9 TwinAir turbo metan/benzyna o mocy 80 KM, który wyróżnia niezwykle niska emisja spalin (86 g/km CO?) i jednoczesna gwarancja doskonałych osiągów.
Nowa Lancia Ypsilon zachowuje swoje zalety kompaktowego i uniwersalnego samochodu. W standardzie ma pięcioro drzwi oraz niewielkie wymiary: długość 384 cm, szerokość 168 cm, wysokość 152 cm oraz rozstaw osi 239 cm. Dzięki tym cechom samochód ten jest idealny do eksploatacji w mieście. Charakteryzuje się nowym wzornictwem, które nadaje samochodowi nowego i nowoczesnego wyglądu, ale pozostaje wierny swemu charakterowi i wyjątkowości. Styl nadwozia, który od zawsze najbardziej wpływał na decyzję o zakupie modelu, został zaprezentowany przez projektantów Centrum Stylu Lancia w nowej odsłonie - bardziej odnowiony i harmonijny wygląd oraz uwypuklone poziome linie sprawiły, że Ypsilon zyskała jeszcze bardziej na atrakcyjności.
Również gama kolorystyczna została odnowiona poprzez wprowadzenie dwóch nowych odcieni, które dołączyły do trzech pastelowych barw, sześciu lakierów metalizowanych/perłowych i trójwarstwowej bieli. Mowa tu o delikatnym „Avorio Chic" (kość słoniowa), jednocześnie wysmakowanym i nowym, który w pełni wyraża ducha Ypsilon i o eleganckim „Blu di Blu": kolorze, który jest współczesną interpretacją poprzedniego, charakterystycznego dla marki koloru - z charakterem i elegancją.
Wnętrze nowej Lancii Ypsilon jest owocem wytężonej pracy nad doborem kolorów, materiałów i dbałością o szczegóły. Tapicerka została wykonana z nowych tkanin, począwszy od tkaniny z nadrukiem, we wzór krzyżykowy „degradé" w wersji wyposażenia Silver poprzez zamsz z wzorem w jodełkę wprowadzony w wersji Gold aż po zestawienie skóry i tkaniny Dinamica® w wersji wyposażenia Platinum z pikowaną tapicerką: pochwałą wyrafinowania i elegancji.
Deska rozdzielcza została odnowiona poprzez wprowadzenie nowych faktur zestawionych z tapicerką, co nadaje całemu wnętrzu jeszcze bardziej wyrazistego charakteru glamour. Nowy jest również zestaw wskaźników, z wyrazistszą grafiką oraz nowa gałka skrzyni biegów. Polepszył się też komfort we wnętrzu samochodu, szczególnie dzięki całkowicie zmienionemu tunelowi centralnemu, który wraz z nowymi schowkami na drobne przedmioty, zwiększa całkowitą pojemność do 3 litrów, nadając temu Fashion City Car większej uniwersalności.
Kolejną, istotną nowością jest UconnectTM, nowy system infotainment, montowany w standardzie od wersji wyposażenia Gold, który pozwala - poprzez połączenie 5" ekranu dotykowego, przycisków na kierownicy, poleceń głosowych i intuicyjnej grafice - bezpiecznie obsługiwać zamontowane w samochodzie urządzenia multimedialne: od radia aż po główne nośniki multimedialne, które można podłączyć przez port USB, gniazdko Aux-in czy bluetooth audio streaming.
Na zamówienie będą ponadto udostępniane usługi LIVE powiązane z radiem cyfrowym DAB i radiem cyfrowym z wbudowaną nawigacją DAB NAV, aby nowa Lancia Ypsilon oferowała użytkownikom coraz większe możliwości komunikacyjne i mogła zapewnić pełną gamę funkcji.
Po pobraniu aplikacji UconnectTM LIVE z Apple Store lub Google Play Store i po podłączeniu smartfona do samochodu przez bluetooth, można wyświetlić liczne aplikacje: Facebook i Twitter, aby zawsze być w kontakcie ze swoimi znajomymi, Deezer i TuneIn, aby słuchać ulubionej muzyki i ulubionej stacji radiowej, Reuters, aby zawsze być na bieżąco z najnowszymi informacjami z całego świata, jak również można także skorzystać z eco:Drive, wielokrotnie nagradzanej aplikacji, pozwalającej poprawić styl jazdy kierowcy oraz z my:Car pomagającej w utrzymaniu i konserwacji swojego samochodu.
Wreszcie, wraz z nowa Lancią Ypsilon wychodzi najnowszy spot reklamowy, który dowcipnie i dosadnie ujmuje elegancję i wzgląd na styl wspólny dla samochodu i osób, które go prowadzą.
Twarzą reklamy została Kasia Smutniak, polska modelka i aktorka mieszkająca we Włoszech, która została wybrana ze względu na podobieństwo swojego charakteru, silnego i spontanicznego, do charakteru nowego samochodu, symbolu wyrafinowania i silnego wyrazu.
W wymyślonym przez agencję Armando Testa i wyreżyserowanym przez Ago Panini dla producenta Akita spocie reklamowym, Kasia Smutniak gra rolę niezdecydowanej dziewczyny zastanawiającej się, co na siebie włożyć. Żadna sukienka jej nie pasuje i dlatego jej narzeczony postanawia wezwać specjalistę: mężczyznę, który pozbawi ją wszelkich wątpliwości, za pomocą spirytystycznego rytuału przedstawionego w ironiczny sposób. W ten sposób mężczyzna przywróci do życia bohaterki poczucie piękna, pokazując jej jedyny styl potrafiący zdobyć jej serce każdego dnia: nową Lancię Ypsilon. Reklamę kończy hasło „Daj się uwieść stylowi ".