Ponad 14-procentowy wzrost sprzedaży Suzuki w Polsce
Z przyjemnością informujemy, że sprzedaż nowych samochodów marki Suzuki odnotowała kolejny z rzędu miesiąc wzrostu! Sprzedaż w październiku br. wyniosła 690 sztuk, co stanowi przyrost +14,24% w porównaniu z październikiem 2010 r. (604 sztuk). Lepsze wyniki odnotowujemy także w ujęciu rocznym: 6 030 sztuk w 2011 r., czyli wzrost o 6,65% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (5 654 sztuki). Warto zwrócić uwagę, iż dobre wyniki sprzedaży Suzuki od początku roku uplasowały ją w pierwszej trójce producentów japońskich na rynku polskim.
Miejskie modele Suzuki cieszą się szczególną popularnością w Polsce. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych jednostek napędowych (silnika benzynowego 1.0 oraz 1.2 ) zapewniają użytkownikom solidne osiągi, pozostając przy tym zwrotne i bardzo oszczędne.
W dalszym ciągu liderem sprzedaży Suzuki na rynku polskim jest Swift. Model ten zapewnia komfort i wzorowy poziom bezpieczeństwa. Standardowo wyposażony jest w 7 poduszek powietrznych i system ESP, dzięki czemu może się pochwalić najlepszym, 5-gwiazdkowym wynikiem w testach bezpieczeństwa NCAP. Od początku 2011 roku Swift znalazł już 2 003 nabywców i wzrósł w stosunku r/r aż o 56,73%! (w porównaniu do tego samego okresu z 2010 roku uzyskał on wynik : 1 278 sztuk).
Model Splash uzyskał wzrost 66,47% (556 sztuk w 2011 roku w porównaniu do 334 sztuk w 2010 roku).
Skumulowana sprzedaż roczna najmniejszego modelu Alto wyniosła na koniec października aż 654 sztuk, co stanowi wzrost o 11.99% w porównaniu z 2010r. (584 sztuk).
Dobre wyniki sprzedaży w Polsce wpisują się w ogólnoświatową tendencję rozwojową Suzuki, przejawiającą się nie tylko lepszymi wynikami finansowymi, ale także śmiałymi planami inwestycyjnymi.
Suzuki Motor Poland oferuje obecnie 7 modeli samochodów: Alto, Splash, Swift, SX4, Kizashi, Jimny i Grand Vitarę.