Polski start regat Volvo Ocean Race
Już 29 października najlepsi żeglarze z całego świata rozpoczną rywalizację w najdłuższym i jednym z najtrudniejszych rejsów na świecie – Volvo Ocean Race. A już od dziś polscy pasjonaci żeglarstwa mogą spróbować swoich sił w konkursie na Facebooku Volvo Ocean Race Quiz.
Regaty Volvo Ocean Race, to zadanie dla najtwardszych żeglarzy. 3 oceany, 10 portów z całego świata i prawie 40 000 mil morskich do pokonania. W tegorocznej edycji załogi zawiną do najbardziej malowniczych miejsc świata, m.in. do portów w Brazylii, Chin, czy RPA. Na tej mapie nie ma polskiego portu, ale i tak Polacy mają szansę kibicować regatom Volvo Ocean Race z bliska. Wystarczy „polubić” fan stronę Volvo Auto Polska na Facebooku i wziąć udział w konkursie Volvo Ocean Race Quiz. Na zwycięzcę czeka wyjazd wraz z dwójką przyjaciół do Alicante (Hiszpania), na start regat.
Konkurs jest quizem z wiedzy o regatach Volvo Ocean Race i samochodach Volvo. Użytkownik, który zdecyduje się na udział w nim, musi zaprosić dwójkę znajomych do swojego teamu. Po zaakceptowaniu zaproszeń przez znajomych, zespół rozpocznie grę - wyścig i przez 11 dni będzie odpowiadał na pytania konkursowe. Wygra załoga, która najszybciej udzieli poprawnej odpowiedzi na wszystkie pytania i dzięki temu najszybciej dopłynie do mety rejsu. Zwycięska drużyna zostanie ogłoszona już 15 października.
Główną nagrodą jest 3-dniowy wyjazd do Alicante, podczas którego uczestnicy będą mogli nie tylko zobaczyć wszystkie łodzie, które wystartują w regatach, ale również porozmawiać ze skipperami ekip startujących. A dla osób, które zajmą miejsca od 2 do 10 przygotowano atrakcyjne nagrody pocieszenia – kurtki i T-Shirty z ekskluzywnej serii Volvo Ocean Race.
Media społecznościowe w Polsce i na świecie dynamicznie się rozwijają, dlatego najwłaściwszym dla nas kierunkiem promocji regat Volvo Ocean Race był właśnie Facebook. Obecnie na fan stronie Volvo Auto Polska jest aktywnych ponad 16 tys. fanów co czyni z nich naprawdę dużą grupę odbiorców naszej komunikacji. Co więcej wśród naszych fanów jest wielu pasjonatów żeglarstwa, dlatego mamy nadzieję, że spodoba im się nasza społecznościowa inicjatywa. – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska.
W tym tygodniu aplikacja wystartuje również w 13 innych krajach europejskich, w których także będą do wygrania wyjazdy na start regat Volvo Ocean Race i gadżety z limitowanej kolekcji Volvo Ocean Race.
Więcej informacji na temat konkursu i regat Volvo Ocean Race można znaleźć pod adresem www.volvocars.pl, www.youtube.com/VolvoAutoPolska oraz www.facebook.pl/VolvoAutoPolska