Polak „Najlepszym z Najlepszych”
Po zaciętej rywalizacji z przedstawicielami wielu krajów świata, w Konkursie „Top Service People 2003” Polska zdobyła dwa tytuły: „Najlepszy Doradca Serwisowy 2003 w całej sieci SEAT-a” oraz „Absolute Winner”
<strong>
Po wspaniałej i zaciętej rywalizacji z przedstawicielami wielu krajów świata, w Międzynarodowym Konkursie „Top Service People 2003” Polska zdobyła dwa tytuły: „Najlepszy Doradca Serwisowy 2003 w całej sieci SEAT-a” oraz „Absolute Winner” ( w polskim tłumaczeniu „Najlepszy z Najlepszych” ).
</strong>
Bohaterem konkursu stał się Doradca Serwisowy z firmy International Car Trading z Tychów, Autoryzowanego Partnera SEAT-a, Pan Daniel Mocny, który wykazując się największą wiedzą w swojej dziedzinie, okazał się również najlepszym z najlepszych wśród pracowników całej Sieci Serwisowej SEAT-a na świecie.
Konkurs „Top Service People” jest organizowany corocznie dla Partnerów SEAT-a na całym świecie. Poprzedzają go eliminacje krajowe, w których najlepsi pracownicy Sieci Partnerskiej SEAT-a rywalizują w trzech kategoriach: Mechanik Roku, Doradca Serwisowy Roku oraz Kierownik Części Zamiennych Roku. Zdobywcy pierwszych miejsc reprezentują swój kraj w konkursie międzynarodowym. Zarówno krajowe jak i międzynarodowe rywalizacje wymagają od uczestników wykazania się szeroką wiedzą praktyczną i teoretyczną z zakresu standardów obsługi Klienta, znajomości marki oraz szeroko pojętej wiedzy technicznej.
Polska drużyna, która zdobyła już wiele nagród w tym konkursie, tym razem odniosła największy sukces. Tytuł „Absolute Winner” jest niewątpliwie znakomitym potwierdzeniem profesjonalizmu, zaangażowania oraz wysokiej jakości usług świadczonych przez polską Sieć Serwisową SEAT-a. Nagroda ta pokazuje, że SEAT w Polsce, choć ma stosunkowo krótką tradycję, potrafi lepiej zadbać o swoich Klientów niż gdziekolwiek indziej na świecie.
<strong>Źródło: Iberia Motor Company</strong>