Poczuj się komfortowo - nowy wystrój salonów Citroena
Warszawski salon Citroën Avanti, przy ul. Połczyńskiej 33, przeszedł znaczącą metamorfozę. Zgodnie z nowymi standardami marki wnętrze salonu wyróżnia się odważnym designem, funkcjonalnością i przytulnością. Wkrótce podobne zmiany zajdą także w pozostałych punktach sprzedaży Citroëna w Polsce.
Jako marka koncentrująca się na człowieku i jego potrzebach, Citroën chce w swoich salonach stworzyć przestrzeń, która sprawi, że odwiedzający je klienci będą czuć się komfortowo i swobodnie. Aby doświadczenie charakterystyczne dla jazdy samochodami Citroën, było odczuwalne już od pierwszego kontaktu z marką. Od wizyty klienta w salonie, przez użytkowanie auta i liczne oferowane usługi jak np. serwis internetowy Citroën Advisor.
Nowe standardy wizualne w salonach stawiają za cel wywołanie uśmiechu na twarzy klienta. Służyć temu mają rozświetlone przestrzenie, pogodne, pastelowe kolory, zaokrąglone kształty i przyjemne w dotyku materiały. Rozmieszczenie poszczególnych elementów ma tworzyć radosną i przytulną atmosferę – by goście poczuli się niemal jak w domu.
Pierwszym w Polsce punktem sprzedaży Citroëna wybudowanym zgodnie z tymi wytycznymi był olsztyński salon RESMA. Otwarty w lutym 2017 r., pełnił rolę pilotażu, przed wprowadzeniem nowych standardów w pozostałych przedstawicielstwach marki.
W lutym 2018 r. w nowym stylu urządzono salon Citroëna Avanti w Warszawie przy ulicy Połczyńskiej 33. To początek serii przeobrażeń, która obejmie wszystkie salony marki. Zmiana wystroju wszystkich punktów sprzedaży potrwa kilkanaście miesięcy.