Po SKODĘ w sukniach ślubnych
Suknie ślubne, długie welony i... buty do biegania. 13 września warszawską Agrykolę opanowały setki biegających panien młodych! Telewizja TLC po raz drugi zorganizowała charytatywny Bieg w Sukniach Ślubnych, którego marka ŠKODA była partnerem, fundując dla zwyciężczyni auto na weekend, z pełnym bakiem.
Suknie ślubne, długie welony i... buty do biegania. 13 września warszawską Agrykolę opanowały setki biegających panien młodych! Telewizja TLC po raz drugi zorganizowała charytatywny Bieg w Sukniach Ślubnych, którego marka ŠKODA była partnerem, fundując dla zwyciężczyni auto na weekend, z pełnym bakiem.
„Marka ŠKODA chętnie angażuje się w imprezy, które oprócz niezaprzeczalnej wartości rozrywkowej, wnoszą też dużo dobrego w życie innych ludzi. Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę i jako partner wydarzenia cieszyć się panującą podczas wydarzenia, bardzo radosną atmosferą” – mówi Michał Cabaj, kierownik ds. PR marki.
Podczas trwania Biegu w Sukniach Ślubnych, kibice i wszyscy odwiedzający mieli możliwość podnoszenia swoich kompetencji, jako kierowców, wspólnie z instruktorami ze ŠKODA Auto Szkoła. Mogli odbyć spotkanie z ekspertami, przetestować symulator czasu reakcji podczas jazdy oraz alkogogle. Marka ŠKODA przygotowała również wiele atrakcji dla najmłodszych - tor samochodzikowy, klocki z pianki, kolorowanki i wesołe konkurencje pobudzające wyobraźnię dzieci.
W tym roku cały dochód ze sprzedaży pakietów startowych został przeznaczony na samochód dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej – Ani Krupy, podopiecznej Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.
Ze sprzedaży samych pakietów startowych udało się uzbierać ponad 27 tys. zł. Aktualnie trwa również liczenie pieniędzy, jakie zostały wrzucone wczoraj do puszek wolontariuszy Fundacji Anny Dymnej oraz wpłynęły na konto fundacji dla Ani.
Finałowym punktem II edycji „Biegu w Sukniach Ślubnych” był koncert Grzegorza Hyżego.