Peugeot tworzy reklamę 508 na żywo
1 marca br. Peugeot Polska uruchomiła specjalną, konkursową aplikację na portalu społecznościowym Facebook. Projekt konkursu związany jest z trwającą kampanią „Quality Time” promującą nowy model Peugeot 508, który wkrótce pojawi się na polskim rynku.
Uczestnicy konkursu umieszczają na fan page Peugeot Polska zdjęcia odzwierciedlające hasło reklamowe ”Quality Time”. W nagrodę, autorowi zwycięskiego zdjęcia zostanie przekazany na cały tydzień Peugeot 508, do dyspozycji wraz kierowcą.
Konkurs będzie trwać do 15 marca, a wyniki zostaną ogłoszone 17 marca br.
Zdjęcia profilowe (awatary) najaktywniejszych użytkowników aplikacji zbudują reklamę prasową najnowszego modelu Peugeot 508, promowanego hasłem „Quality Time”.
Proces jej kreacji można obserwować na żywo na stronie http://www.peugeot.pl/quality-time. Ostateczną wersję reklamy będzie można zobaczyć w jednym z kwietniowych numerów tygodnika Newsweek Polska.
Do 8 marca wpłynęło ponad 755 zdjęć, a liczba fanów Peugeot wzrosła do 4461 osób.
Za strategię oraz realizację działań opowiada agencja Euro RSCG Warsaw we współpracy z Euro RSCG Social oraz Peugeot Polska.