Peugeot prezentuje monumentalnego lwa - nowego ambasadora marki
8 marca, na Salonie Samochodowym w Genewie, PEUGEOT zaprezentuje rzeźbę lwa imponujących rozmiarów. Uosabia on dumę, siłę i dążenie do doskonałości, a więc wartości, którym marka była zawsze wierna w swojej ponad 200-letniej historii. To spektakularne, ponadczasowe dzieło sztuki na nowo interpretuje znak marki. Upamiętnia również 160-lecie istnienia logo PEUGEOT. Zostało stworzone przez projektantów PEUGEOT Design Lab.
PEUGEOT zaprezentuje w Genewie nowego ambasadora marki. Jest to monumentalna rzeźba o długości 12,5 m i wysokości 4,8 m. Lew ucieleśnia dumę marki, płynącą z osiągnięcia wysokiego poziomu jakości, nieuznającego żadnych kompromisów. Dążenie to od zawsze było wpisane w DNA PEUGEOT.
Lew jest symbolem PEUGEOT od 160 lat. Znak został zastrzeżony w 1858 roku. Symbolizuje trzy zalety pił zębatych, które były wówczas najważniejszym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia.
Rzeźba, która zostanie zaprezentowana na tegorocznym salonie genewskim została stworzona przez projektantów PEUGEOT Design Lab. Ich misją jest wykorzystywanie bogatego doświadczenia i know-how PEUGEOT w tworzeniu projektów przeznaczonych dla klientów spoza branży samochodowej.