Pakiety serwisowe w ofercie SKODY
Klienci zainteresowani zakupem samochodów marki ŠKODA mogą skorzystać z Pakietów serwisowych, które obejmują wybrane usługi w zakresie serwisowania i przeglądów auta dokonywane przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego ŠKODA. Nowa usługa gwarantuje właścicielom samochodów czeskiej marki preferencyjne, stałe ceny oraz profesjonalne wsparcie Centrum Technicznego Volkswagen Leasing Polska.
Usługa oferowana przez markę ŠKODA jest dostępna dla klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców i może być finansowana w ramach umowy kredytowej lub leasingowej. Wszelkie naprawy są wykonywane przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego ŠKODA przy zachowaniu wysokiej jakości i użyciu oryginalnych części. Opiekę nad realizacją obsługi serwisowej sprawuje wyspecjalizowane Centrum Techniczne Volkswagen Leasing Polska. Pakiety serwisowe umożliwiają racjonalizowanie budżetu przeznaczanego na użytkowanie samochodu poprzez transparentność wydatków serwisowych oraz przewidywalność całkowitych kosztów. Dzięki nowej usłudze, właściciele zyskują pewność kosztów użytkowania swojego samochodu nawet na 4 lata.
– Decydując się na zakup Pakietu serwisowego, klient ma gwarancję, że jego ŠKODA będzie profesjonalnie serwisowana przez wykwalifikowanych mechaników i z wykorzystaniem oryginalnych części. Koszty eksploatacyjne są niższe, bo właściciel korzysta z preferencyjnych cen części i usług. Dodatkowo, regularne serwisowanie samochodu u Autoryzowanego Partnera Serwisowego zwiększa wartość auta w przypadku odsprzedaży – mówi Michał Bajon, Dyrektor Obsługi Posprzedażnej marki ŠKODA.
W ofercie dostępne są trzy rodzaje pakietów, różniące się od siebie zakresem usług. Klienci mogą wybrać Pakiet Basic, Pakiet Complete oraz Pakiet Professional. W ramach każdego z pakietów klient otrzymuje prace przeglądowe zgodne z planem serwisowym producenta, obejmujące:
• wymianę płynu hamulcowego,
• wymianę oleju, podkładki korka oleju,
• wymianę filtrów (oleju, przeciwpyłkowego, paliwa, powietrza),
• wymianę świec zapłonowych.
Pakiet Complete poszerza wymienioną ofertę o wymianę: piór wycieraczek, tarczy hamulcowych, klocków hamulcowych, szczęk, cylinderków hamulcowych i bębnów hamulcowych oraz sprzęgła. Dodatkowo dokonywane będą także naprawy wymienionych elementów, odbywające się poza obowiązkowymi, okresowymi kontrolami w okresie gwarancji i po jej upływie.
Pakiet Professional zapewnia kompleksowy serwis niemal wszystkich najważniejszych mechanicznych oraz elektrycznych części auta. Obejmuje także naprawy poza przeglądami oraz uzupełnianie płynów eksploatacyjnych z wyłączeniem płynu do spryskiwaczy.
Pakiety serwisowe do nowych samochodów marki ŠKODA są oferowane na okres od 36 do 48 miesięcy. Określone zostały limity rocznego przebiegu, które wynoszą od 10 do 30 tys. km. Pakiety serwisowe oferowane przez Autoryzowanych Dealerów marki ŠKODA można nabyć do wszystkich nowych aut, za gotówkę, lub też sfinansować poprzez kredyt czy leasing.
– Pakiety serwisowe przygotowane przez markę ŠKODA i Volkswagen Leasing Polska zapewniają transparentność oraz przewidywalność kosztów. Dzięki nim, właściciel samochodu nie musi martwić się zużyciem podzespołów nawet do 4 lat od zakupu lub do 120 000 km przebiegu. Pakiety serwisowe to także pewny, profesjonalny oraz oparty wyłącznie na oryginalnych częściach serwis. Czynnościami serwisowymi zajmuje się Autoryzowany Partner Serwisowy ŠKODA, co znacząco wpływa na wartość auta przy odsprzedaży. Za koordynację procesu obsługi serwisowej odpowiadają eksperci z wyspecjalizowanego Centrum Technicznego Volkswagen Leasing Polska – wyjaśnia Daniel Trzaskowski, dyrektor Departamentu Finansowania i Zarządzania Flotą w Volkswagen Bank Polska S.A.
Pakiety serwisowe zostały przygotowane przez markę ŠKODA we współpracy z Volkswagen Leasing Polska. Pakiety można nabyć bezpośrednio przy zakupie nowego auta w salonie ŠKODA.