Optymalna pozycja wyjściowa dla Maybacha
Prezentując nowego Maybacha, DaimlerChrysler wyznacza nowe standardy na stale rosnącym rynku superluksusowych limuzyn. Niedościgniona moc i wybijająca się kultura jazdy w połączeniu z wyborową jakością i ultymatywnym luksusem czynią ten samochód arcydziełem pierwszej klasy przeznaczonym dla najbardziej wymagających klientów i zapewniają tym samym firmie DaimlerChrysler optymalną pozycję wyjściową w tym segmencie rynku.
<strong>
• Rosnący w skali światowej popyt na luksusowe limuzyny
• USA jako najważniejszy z rynków
• Gospodarcze, polityczne i towarzyskie elity jako klienci
</strong>
Prezentując nowego Maybacha, DaimlerChrysler wyznacza nowe standardy na stale rosnącym rynku superluksusowych limuzyn. Niedościgniona moc i wybijająca się kultura jazdy w połączeniu z wyborową jakością i ultymatywnym luksusem czynią ten samochód arcydziełem pierwszej klasy przeznaczonym dla najbardziej wymagających klientów i zapewniają tym samym firmie DaimlerChrysler optymalną pozycję wyjściową w tym segmencie rynku.
Przeprowadzone przez koncern badania rynku zakładają, że roczny potencjał nabywczy opiewa na 8 000 klientów, zdecydowanych na kupno samochodów klasy superluksusowej. Tak samo wyraźne są oznaki przyszłego wzrostu na tym tradycyjnie stabilnym rynku, przy czym północna Ameryka i południowo-wschodnia Azja mają największe znaczenie jako regiony najbardziej obiecujące. Ponadto obserwatorzy rynku rejestrują ogólnie pozytywny klimat dla produktów luksusowych. Zainteresowani nimi klienci kładą największy nacisk na jakość wykonania, oryginalność, ekskluzywność, tradycję i - szczególnie przy luksusowych samochodach, takich jak Maybach - na technologiczne rozwiązania na najwyższym poziomie.
<strong>USA stanowi dla Maybacha rynek kluczowy</strong>
Ta luksusowa marka swoje aspiracje najwyższej ekskluzywności utwierdza przez to, że limuzyny Maybacha są produkowane wyłącznie pojedynczo i na zamówienie. Aktualnie wpłynęły już pierwsze zapytania ofertowe od klientów z całego świata, przy czym przeważają potencjalni klienci z północnej Ameryki, Europy i Azji.
Kluczowe rynki dla nowego Maybacha, który swoją premierę obchodził będzie na Salonie Samochodowym w Paryżu, stanowią Stany Zjednoczone, a za nimi Europa z Anglią i Niemcami jako najsilniejsze pojedyncze rynki, jak również kraje zatoki arabskiej i Azja.
<strong>Elity gospodarcze, polityczne i towarzyskie jako klienci</strong>
Klientami Maybacha są ludzie z całego świata, którzy cenią wyjątkowość i przypisują jak największą wartość do ekskluzywności i indywidualności jak również do doskonałej jakości produktu, a także jego serwisu. Maybach podoba się między innymi dobrze prosperującym przedsiębiorcom, jak też osobistościom ze świata showbiznesu i jest odpowiedni, jako reprezentacyjna limuzyna, dla organów rządowych.
<strong>Źródło: DaimlerChrysler Automotive Polska</strong>