Opel Movano - akcja serwisowa
Przedsiębiorca General Motors Poland Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Opel Movano B RM2 010 mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Polski dystrybutor marki Opel poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionych modeli, wyprodukowanych w roku 2010 we Francji nieprawidłowo zmontowano uchwyt pasa bezpieczeństwa po zewnętrznej stronie pojedynczego siedzenia przedniego, co może powodować nieodpowiednie podtrzymywanie pasażera przez pasy.
Przedsiębiorca poinformował, że na rynek polski wprowadzono 65 samochody objęte kampanią. Naprawy wymagają tylko pojazdy z pojedynczym siedzeniem przednim kierowcy (kod RPO, A51, B21, A5Z ) i/lub pasażera (kod: RPO, AE1, AHZ).
Przedsiębiorca zawiadomił autoryzowane serwisy prowadzące sprzedaż na terenie Polski o prowadzonej kampanii naprawczej, serwisy te powiadomią właścicieli pojazdów objętych kampanią i zaproszą do wizyty w autoryzowanym serwisie w celu bezpłatnego usunięcia usterki.