Nowy wymiar designu: nieziemski styl SKODY Superb
Nowy Superb wprowadza ŠKODĘ na kolejny poziom w wielkim stylu. Nieziemski design rozpoczyna nową erę ŠKODY, czyniąc każdą podróż wyjątkowym wydarzeniem, a klasa premium właśnie stała się dostępna.
Nowy Superb wprowadza ŠKODĘ na kolejny poziom w wielkim stylu. Nieziemski design rozpoczyna nową erę ŠKODY, czyniąc każdą podróż wyjątkowym wydarzeniem, a klasa premium właśnie stała się dostępna.
Nowa ŠKODA Superb to szczególny model dla jego twórców, czemu dali wyraz w przełomowym projekcie nadwozia i kabiny pasażerskiej. Jeszcze nigdy w historii tej czeskiej marki żaden model nie urzekał tak swoim wyglądem: projektanci ŠKODY podjęli się bezkompromisowych założeń, by osiągnąć bezprecedensowo elegancki, emocjonalny i niezmiennie funkcjonalny efekt. Od imponującej dostojnością formy po mistrzowsko dopracowane szczegóły, flagowy model marki oznajmia jednoznacznie: to nowa era ŠKODY – samochodów dumnych i pewnych siebie, przemawiających zarówno do serca, jak i do umysłu.
Zapowiedź wielkich zmian na horyzoncie
Ponadczasowo elegancką, klasyczną formę modelu Superb można było osiągnąć tylko dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, dającej przewagę zarówno w samej konstrukcji samochodu bazującego na zaawansowanej, ultra-lekkiej koncepcji MQB opracowanej przez Grupę Volkswagen, jak i przez niedostępne wcześniej metody produkcyjne.
To dzięki nim Superb potrafi jednocześnie zachować dyskrecję i wyróżniać się na ulicy, opierając siłę swojego przekazu na zaledwie kilku liniach uderzających swoją ostrością i wyrazistością. Najważniejszą z nich jest horyzontalna oś biegnąca wzdłuż całego boku, określana przez twórców „linią tornado”. To od niej rozpoczynają się muskularnie napięte płaszczyzny, które nadają całości dynamiki, odpornej na przemijające mody.
Bez niedopowiedzeń
W lusterku wstecznym innych kierowców, na linii wzroku przechodniów i z perspektywy pozostałych pasażerów w kabinie, auto zyskuje zupełnie nowy wymiar, także dzięki zmianie fizycznych parametrów: reprezentacyjnie duże koła zostały wypchnięte na rogi nadwozia, które z powstałymi w ten sposób krótkimi zwisami, masywną częścią środkową i odświeżająco pochyloną na końcu linią dachu odważnie czerpiącą ze sportowych coupe dowodzą, że także wyjątkowo pojemny, reprezentacyjny model może inspirować swojego właściciela własnym, niebanalnym stylem.
Widok, od którego nie oderwiesz oczu
Piękno tkwi w szczegółach. Nie potrzeba dużych rozmiarów, by wytworzyć wielki efekt – Superb ujmuje dopracowanymi z pasją detalami, które przez swoje skomplikowane kształty, innowacyjną budowę i mierzoną w ułamkach milimetrów precyzją potwierdzają technologiczny prymat ŠKODY i najwyższą jakość wykonania.
Przód samochodu rozpoczyna się od dumnego logo marki, z którego wychodzą linie maski, grill i przednie reflektory, podkreślone przez kontynuację tego zamysłu w usytuowanych niżej światłach przeciwmgłowych. Model Superb wykorzystuje technologię oświetlenia LED, która w połączeniu z krystalicznymi formami i z przekonaniem rzeźbionymi przetłoczeniami przywołują wspaniałe tradycje artystycznej obróbki szkła, z których słynie ojczyzna ŠKODY – Czechy.
On wyznacza kierunek – reszta podąża za nim
Jako model ustawiony na samym szczycie gamy produktowej ŠKODY, Superb to flagowy okręt marki, wyznaczający zupełnie nowy kierunek dla pozostałych modeli. Tego przełomowego momentu w historii marki może doświadczyć każdy, kto obejmie w nim stery!
Wraz z początkiem sierpnia, pod hasłem „Nieziemski styl, kosmiczna przestrzeń” rozpoczęła się kampania reklamowa ŠKODY Superb. Szeroko zakrojone działania reklamowe opowiadają o modelu, który jest najpełniejszym odzwierciedleniem nowego języka stylistycznego ŠKODY, w najbardziej zdecydowany sposób zapowiadając nową erę designu czeskiej marki. Na stronie modelu użytkownicy mogą bliżej poznać nową ŠKODĘ Superb, pod każdym kątem i z każdej strony.
Superb w najbogatszej wersji Laurin & Klement z najmocniejszym napędem 2.0 TDI 190 KM DSG 4x4 kosztuje tylko 1433 zł/mc netto w Leasingu Niskich Rat na 36 miesięcy przy 20% wkładu własnego, 20 tys. km przebiegu rocznego i wartości końcowej 54%.