Nowy Nissan Micra gwiazdą Paryskiego Tygodnia Mody
Goście tegorocznego Paryskiego Tygodnia Mody obejrzeli niezwykły pokaz, którego gwiazdą był nowy Nissan Micra. „Strój” samochodów zaprojektowany został przez najznamienitsze domy mody takie jak: Yves Saint-Laurent, Dior by John Galliano czy Sonia Rykiel.
<strong>
Goście tegorocznego Paryskiego Tygodnia Mody obejrzeli niezwykły pokaz, którego gwiazdą był nowy Nissan Micra. „Strój” samochodów zaprojektowany został przez najznamienitsze domy mody takie jak: Yves Saint-Laurent, Dior by John Galliano czy Sonia Rykiel.
</strong>
Dla potrzeb wydarzenia, nazwanego „Micramorfozą”, Nissan połączył siły z projektantami z najlepszych domów mody. Ich zadaniem było zaprojektowanie zewnętrznego „stroju” samochodu w ich własnym, niepowtarzalnym stylu.
• Yves Saint-Laurent - “ubrał” Micrę zainspirowany tematem miłości. Wykorzystał jedną ze swych słynnych wijących się linii, które przypominać mają linię kobiecego ciała.
• John Galliano - zainspirowany erotycznymi motywami charakterystycznymi dla domu mody Dior, wykorzystał zdjęcie Solve Sundsbo. Widnieje na nim kobieta podnoszona przez grupę młodych mężczyzn. Obraz ten przedstawiać ma wizerunek triumfującej, zmysłowej kobiety.
• Sonia Rykiel - pozostała wierna swojej marce “ubierając” Micrę w charakterystyczne i natychmiast rozpoznawalne pasy.
• Jean Charles de Castelbajac - zdecydował się na połączenie kilku projektów, tworząc nowoczesny patchwork odzwierciedlający mieszaninę trendów i stylów.
• Balmain - zdecydował się nadać Micrze sportowy wygląd, odtwarzając dawny styl samochodów sportowych.
• Viviane Cazeneuve - zainspirowana swymi Karaibskimi korzeniami, stworzyła kuszącą wizję zalanego słońcem krajobrazu.
• Van Cleef and Arpels - słynni jubilerzy z Place Vendome, zdecydowali się na kwiecisty wzór nadający samochodowi świeży, wiosenny wygląd.
• Erik Halley - zdecydował się ozdobić czarną Micrę czerwonymi kryształami firmy Swarovski „strojąc” Micrę na wieczór w mieście.
• Jerome Coste of Kulte - dom mody znany ze swojego nonkonformistycznego ducha zdecydował się na żartobliwe połączenie elementów japońskich i francuskich korzeni Micry.
„Stroje” Micry pokazane zostały publicznie w Palais de Tokyo, w pobliżu Wieży Eiffla. Następnie kawalkada aut przejechała przez kilka z najbardziej szykownych dzielnic Paryża. W ceremonii uczestniczyło ponad 300 przedstawicieli międzynarodowej elity świata mody.
Dyrektor Handlowy Nissana we Francji François Goupil de Bouillé, wyjaśnia: “Zapraszając najznamienitszych kreatorów mody do zaprojektowania własnego wizerunku Micry, chcieliśmy ukazać rozmaite aspekty osobowości samochodu. Rezultaty były tak różne jak inspiracje.”
Niektóre z nietypowych samochodów Micra wkrótce zostaną sprzedane na aukcji internetowej. Dochód z niej przeznaczony zostanie na cele dobroczynne.
<strong>Źródło: Nissan Poland</strong>