Nowość Mitsubishi na salonie w Genewie
Po raz pierwszy w historii firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydowała się rozpocząć promocję nowego modelu od najbardziej wymagającego rynku europejskiego.
W marcu na salonie samochodowym w Genewie odbędzie się światowa premiera niezwykle ważnego strategicznie i innowacyjnego modelu klasy premium, który w sprzedaży ma się pojawić w drugiej połowie 2012 roku. Pojazd ten będzie zwiastował stopniową przemianę języka stylistycznego marki Mitsubishi.
Nowa generacja
Premiera ta potwierdzi również narodziny nowej generacji produktów globalnych firmy Mitsubishi Motors, które stanowią efekt ambitnego planu „Jump 2013”, zakładającego przekształcenie Mitsubishi w bardziej globalną i przyjazną środowisku firmę.
Dlatego też, cała rodzina samochodów osobowych, modeli klasy crossoverów oraz SUV przejdzie stopniową przemianę poddając się wyznacznikom zmodyfikowanego języka stylistycznego.
Technologiczna tradycja
Zmodyfikowany język stylistyczny – nadal w fazie formułowania – przedstawiany jest jako otwarta koncepcja stylistyczna, która dzięki swej elastyczności ma odpowiadać potrzebom różnych modeli i jednocześnie stanowić stylistyczne spoiwo łączące wszystkie modele marki z Trzema Diamentami na masce.
Nowa stylistyka – nowoczesna i wyrazista – zainspirowana została technologią i mechaniką. Należy postrzegać ją jako nową współczesną ekspresję blisko stuletniej tradycji technologicznej Mitsubishi, czyli firmy, która ostatnimi czasy dała światu model i-MiEV, przyjazne środowisku silniki wysokoprężne 4N1 Clean Diesel, ekologiczną technologię Green Plastics, a już w przyszłym roku również innowacyjne, chronione patentem technologie PHEV, które powstały w oparciu o bogatą wiedzę i doświadczenie firmy w zakresie budowy najnowocześniejszych pojazdów elektrycznych.
Wiedza ta zaowocowała już wprowadzeniem na rynek modelu i-MiEV, który ma być zaledwie pierwszym tak przełomowym produktem.